جمعه 31 فروردین 1403

 

لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج همیشه با دیدار افتتاحیه پرسپولیس و پدیده در مشهد ، تهران ،  اهواز و قئمشهر برگزار شد .

سرویس ورزشی موج برنا –  رقابتهای لیگ برتر فوتبال از شامگاه پنجشنبه 4 مرداد ماه به صورت همزمان از ساعت 20:45  در شهرهای مشهد ، تهران و قائمشهر  برگزار شد .

**پرسپولیسها مدافع عنوان قهرمانی ، که همچنان در انتظار باز شدن پنجره نقل و انتقالات بودند و وحید امیری را دیگر در کنار خود ندارد در گام اول در مشهد میهمان پدیده مشهد بودند ، بازی خوب و جذابی که یحیی گل محمدی و شاگردانش مقابل پرسپولیس تهران انجام دادند و با تک گل علی علیپور و از روی نقطه پنالتی دقیقه 8 زده شد ،  پیروز میدان بودند .

*نکته جالب در خصوص این دیدار اینکه ، گزارشگر مشهدی دیدار بعداز اعلام پنالتی گفت : نکته جالب اینکه بازی در مشهد برگزار می شود  و حاضران در ورزشگاه از اعلام پنالتی به سود پیروزی خوشحال هستند .

 

**دومین و حساس ترین دیدار هفته اول در روز نخست ، خوزستان برگزار شد و فولاد خوزستان میزبان پارس جنوبی جم بود . فولا د خوزستان که پورموسوی را همچنان روی نیمکت دارد ، معتقد است با هدف قهرمانی در لیگ تیم بسته شده است و در مقابل پارس جنوبی جم هم که نیم فصل اول لیگ 96 را خوب و پرشور آغاز کرده بود با حفظ تقریبی شاکله لیگ امسال را آغاز کرد و نهایتا این دیدار با برتری 2 بر 1 فولاد  به پایان رسید .

 

**نساجی مازندران  تیم تازه وارد لیگ که پس از 24 سال در بالاترین سطح فوتبال ایران قرار گرفت ، با حفظ ترکیب اصلی و با هدایت جواد نکونام  به مصاف تیم پرسابقه ذوب آهن رفت .

نساجی مازندران در استادیوم شهید وطنی قائم شهر میزبان ذوب آهن و این دیدار با اشتباه دقیقه 15 شاهین محمدی ، منتهی به گل گابریل هرناندز شد و نهایتا  این دیدار با برتری یک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید .

** سایپا تهران هم در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان سپیدرود رشت بود . سایپا با علی دایی که لیگ 96 را با پلی آف سهمیه آسیایی گرفته بود و با تاکید علی دایی لیگ 97 را جدی و پر تلاش آغاز  خواهد کرد به مصاف سپیدرود رفت .

سپیدرود رشت که به جرات می توان گفت تیمی پرطرفدار نه تنها در گیلان بلکه ایران و فراتر از مرزهای ایران است ، پس از آرامش نسبی روزهای اخیر در حوزه مالکیت به مصاف تیم سایپا رفت .

این دیدار از ابتدا با برتری سپیدرودیها در زمین و سکوی ها آغاز شد ، چرا که 300 هوادار  سپیدرود یعنی 3 برابر سایپا تیم خود را تشویق کردند تا با دوندگی بی امان اجازه بازی و فضا سازی به هافبکهای سایپا  ندهند . اما در دقیقه 19 ترابی با از دست دادن پنالتی اولین موقعیت سایپا را از دست داد . اما در ادامه و  در دقیقه 46 آرش رضاوند اول گل دیدار را به ثمر رساند . دومین گل این دیدار را علی دشتی در دقیقه 60 به ثمر رساند . در نهایت هم آرمان رمضانی در دقیقه 93 گل سوم را به ثمر رساند تا نهایتا سایپا این دیدار  را با برتری  3 برصفر به پایان برساند .

*از نکات قابل توجه حضور 300 هوادار سپیدرود بود که از ابتدا به تشویق تیم خود پرداختند و در مقابل سایپا علی رقم بازی خانگی 100 هوادار را به خود داشت .

فرهاد بشارتی بازیگر سینما ، تئاتر و تلوزیون که اصالت گیلانی دارد در این ورزشگاه حاضر بود واز نزدیک این بازی را نظاره کرد . ا

 

*درویش مدیر عامل پایپا هم از نزدیک نظاره گر این دیدار بود .

 

لیگ فوتبال خلیج همیشه فارس در روز دوم هفته اول لیگ روز جمعه 5 مرداد با برگزاری 4 دیدار به پایان می رسد .

گسترش فولاد در تبریز میزبان استقلال خوزستان خواهد بود . سپاهان اصفهان هم میزبان صنعت نفت آبادان خواه بود .

نفت مسجد سلیمان دیگر نماینده خوزستان میزبان تراکتور سازی تبریز خواهد بود  و نهایتا استقلال تهران به مصاف پیکان تهران خواهد بود .  

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna