پنج شنبه 30 فروردین 1403

پژمان نوری قرارداد خود را تمدید کرد

سرویس ورزشی موج برنا - ملوان بندرانزلی دومین فصل خود را در لیگ دسته اول باشگاههای کشور تجربه می کند . فوتبال و ورزش در سالهای اخیر سایه پول را بیش از گذشته احساس می کند اما همچنان بازیکنان ، مربیان و عوامل اجرایی وجود دارند که عطش نام تیم و پیراهن را بر مسائل مالی ترجیح می دهند.

ملوان بندرانزلی از ابتدا فصل جدید کار را پر تلاش و جدی آغاز کرده ، از حمایت کننده مالی بومی ، مربی بومی تا هواداران امیدوار هستند تا بتوانند از ابتدا فصل توشه سفر را برای صعود به لیگ برتر را جمع کنند ، تا گیلان دومین نماینده خود در لیگ برتر را معرفی کند .

امروز خبری که علاقمندان فوتبال ملوان بندرانزلی منتظر شنیدن آن بودند توجه همه علاقمندان را به خود جلب کرد ، پژمان نوری اسطوره فوتبال با عقده قرار دادی در جمع ملوانان حاضر شد . 
 

تمدید قرارداد پژمان نوری با ملوان

به گزارش سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی : پژمان نوری کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال ملوان پس از مذاکره و توافق با دکتر میلاد رفیع نیا مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی با عقد قرارداد سفید به مدت یک فصل قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna