پنج شنبه 9 فروردین 1403

 

آغاز ركاب زنی دوچرخه سواران با شعار اهدای خون از گیلان به سازمان انتقال خون كشور

سرویس ورزشی موج برنا -  شاید این جمله را بارها و بارها شنیده باشید که اهداخون ، اهدا زندگی است و این بخشیدن حیات را باید با عمق جان لمس کرد ، توسعه داد و البته دیگران را هم برای این مهم تشویق و ترغیب کرد .

به گزارش روابط عمومی انتقال خون گیلان - اهدا خون همچنان سه بخش دارد ، اهدا کننده ، دریافت کننده و پزشکان و همه کسانی که از اهدا تا تزریق با بیماران و اهدا کنندگان در ارتباط هستند .

بی شک‌افزایش جمعیت ، تنوع بیماری ، بیماریهای خاص و نادر عزمی راسخ می خواهد تا اهدا کنندگان بیشتر و بهتر به اهمیت موضوع و تجلی همدلی خود ببالند و نسلی جدید هدایت شود و انتقال خون در سالیان اخیر با بکار گیری علم نوین و همراهی انجمنهای حامی از اهدا کنندگان تا کمیته های ورزشی می‌کوشد این مهم را گسترش دهد .

 

 تیم دوچرخه سواری گیلان با شعار اهدای خون توسط سازمان انتقال خون کشور و با همکاری اداره کل انتقال خون استان های گیلان و مازندران ، سازمان نظام مهندسی ساختمان و کمیته سایکل توریست گیلان و فرماندهی پلیس راه و پلیس راهور گیلان روز سه شنبه ۱۹ تیرماه از مقابل درب اداره کل انتقال خون گیلان با بدرقه دکتر مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان ، خانم عابدینی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت و مسئولین استان و شهرستان رشت اعزام شدند.

 

رکاب زنان گیلانی سامان یوسفی و هادی گرجی کار با حمایت از اهدای خون سالم و مستمر ، ترویج و فرهنگ سازی اهدای خون در جوامع مختلف پس از گذر پاسگاه پلیس راه رشت لاهیجان ساعت ۳:۳۰ نیمه شب بیستم تیر در کیلومتر ۸۵ به پلیس راه چابکسر رسیده و در اولین ایستگاه توقف کرده و سپس به سمت پلور مازندران حرکت کردند.

 

در برنامه این دوچرخه سواران ، رکاب زنی از رشت به پلور مازندران و صعود به قله دماوند و سپس رکاب زنی از پلور تا مقصد تهران و سازمان انتقال خون کشور اتخاذ شده است.

 

راه‌به سلامت همراهان همیشگی ، دوچرخه سواران دریا دل و سخت کوش چون کوه استوار

این جمله گوارایتان :

مرا هزار امید است  و هر هزار تویی...

 

 

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna