پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

 

محمد رفیع نیا  مالک باشگاه ملوان بندرانزلی : ورزش بانوان برای ما به اندازه آقایان ارزش دارد

سرویس ورزشی موج برنا -  ورزش در گیلان قدمت طولانی ، مهر مستمر و عاشقان بسیار دارد و لازم است بگویم با خون مردان و زنان گیلانی اجین شده است .

این روزها فوتبال ملوان بندرانزلی به آرامشی رسیده و پس از تمرینات منظم تیم و البته کش و قوسهایی که داشت روند خوبی را تجربه می کند و امروز خبری دیگری بارقه های امید را زنده کرد .

به گزارش سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی : محمد رفیع نیا مالک باشگاه ملوان با اشاره به حضور مجدد تیم فوتبال بانوان ملوان در مسابقات فوتبال لیگ بانوان کشور گفت :‌ ورزش بانوان برای ما به اندازه آقایان ارزش دارد و همان جایگاهی که برای آقایان در نظر داریم برای بانوان نیز قائلیم و شور و نشاطی که تیم فوتبال بانوان ملوان به جامعه تسری می دهد برایمان ارزشمند است .

وی تاکید کرد: امروز بانوان ورزشکار کشور در تمام صحنه‌ها با وقار، با کرامت، با شخصیت و با عفاف مانند مردان فعالیت می‌کنند و باید دارای فرصتی برابر با آقایان در جامعه ورزشی باشند.

 

شایان ذکر است مسابقات فوتبال لیگ دسته اول بانوان کشور از تاریخ اول مرداد با حضور چهار تیم در شهرکرد برگزار خواهد شد و تیم فوتبال بانوان ملوان در این مسابقات حضور خواهد یافت ، قابل ذکر است دو تیم از این رقابتها به مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان کشور راه خواهند یافت.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna