شنبه 1 اردیبهشت 1403

 

حجت رحمت خواه رئیس انجمهای ورزشی منطقه آزاد انزلی: مسابقات فوتوالی جام رمضان با حضور8تیم خوب،حمایت مدیران منطقه آزاد،کمیته برگزاری مسابقات و حضورآقای شهنازی در خاطره ها ثبت شد.     

 

سرویس فرهنگی موج برنا اختتامیه مسابقات «فوتوالی» جام رمضان عصر دیروز، پنجشنبه ۳۱ خردادماه در مجموعه ورزش‌های ساحلی زنده‌یاد قایقران (منطقه آزاد انزلی) برگزار شد.این مسابقات از روز اول با استقبال خوب مردم مواجه شد و در روز اختتامیه میهمانان ویژه ای هم داشت  ، شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک ، رضا مسرورمدیرعامل منطقه آزاد انزلی، علیرضا صادقی معاون اداره کل ورزش و جوانان گیلان از جمله تماشاگران ویژه این مسابقات بودند.

پیش از مراسم اختتامیه ، تیمهای برتر شناسایی شدند و ابتدا  دیدار رده‌بندی بین تیم‌های «قوی سپید» از بندرانزلی و «شهر باران» از رشت برگزار شد و در ادامه هم دیدار فینال بین تیم‌های «ساحل» از بندرانزلی و «یاران رخشا» از رشت  برگزار شد و  تیم «یاران رخشا» قهرمان این دوره از مسابقات شد ، اولین دوره مسابقات فوتوالی ساحلی که با همت انجمنهای ورزشی منطقه آزاد انزلی برگزار شد .

یادآور می شود اولین دوره مسابقات فوتوالی منطقه آزاد انزلی با حضور 8 تیم در غالب دو گروه با هم به رقابت پرداختند .

گروه الف شامل تیم های: یاران رخشا،گیلان، ستارگان و ساحل

 گروه ب شامل تیم های: پارک محتشم، قوی سپید،شهرباران و منطقه آزادانزلی

حجت رحمت خواه رئیس هیئت انجمن های ورزشی منطقه آزاد انزلی برگزاری اولین دوره مسابقات فوتوالی  در منطقه آزاد را خوب توصیف کرد و افزود : 8 تیم حاضر از ابتدا کار همکاری خوبی داشتند و شاهد برگزاری بازیهای خوبی بودیم که صمیمانه از حضور همه تیمها و همکارانم تقدیر و تشکر می کنم خصوصا حضور سیز و پر افتخار شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک که نشان توجه و اهمیت این مسابقات داشته است .

رحمت خواه ازمهیا بودن مجموعه ساحلی شادروان سیروس قایقران ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت : فوتوالی یک ورزش بین المللی و البته نو پا در ایران است ،  این ‌رشته ورزشی مانند والیبال می باشد با این تفاوت که مانند فوتبال با پا بازی می شود و بازیکنان حرفه ای فوتبال هیجان خوبی را فراهم کرد .

رئیس انجمنهای ورزشی منطقه آزاد در پایان افزود : این مسابقات با حمایت های جناب آقای فاتحی معاونت منطقه آزاد و جناب آقای عزیزی قائم مقام معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگردی برگزار شد و این دوره از مسابقات هم کمیته برگزاری مسابقات و مسئولین برگزار کننده ما را حمایت کردند که باید از صادق حسنی کارشناس ورزش منطقه آزاد انزلی ، جواد شیخی نژاد دبیر هیئت منطقه آزاد و سرپرست فنی مسابقات تشکر و قدردانی نمایم.

جواد شیخی نژاد دبیر انجمن هیئت انجمنهای ورزشی منطقه آزاد انزلی‌ هم از استقبال بازیکنان حرفه ای و محبوب فوتبال قدردانی کرد و افزود : از حمایتهای مادی و معنوی منطقه آزاد انزلی از ورزش همچنان شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر ورزش منطقه ، استان و ملی باشیم .

وی در پایان افزود : منطقه آزاد با توجه به ظرفیتهای موجود بسیار موفق عمل کرده و در سالیان اخیر به غیر از توجه به ورزشهای خاص و معروف از ورزشهای نوپا هم حمایت شده ، ورزشهایی که می تواند هیجان را به حاضرین در محل برگزاری منتقل کند و روز به روز با تماشاگران بیشتری مواجه می شدیم و لازم می دانم از حمایتهای جناب مسرور، جناب فاتحی و جناب عزیزی و حضور ارزشمند  شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک تقدیر و تشکر نمایم.

شیخی نژاد به هماهنگی خوب در مسابقات اشاره کرد و افزود : شروع مسابقات با عنایت به نام آن که جام رمضان بود در ماه مبارک رمضان آغاز شد و اختتامیه آن در هفته المپیک بود که این هماهنگی در شروع و پایان جذابیت خودش را داشت .

وی در پایان افزود : به جهت حمایت از بازیکنان شرکت کننده در این مسابقات لازم می دانم تیمها را معرفی نمایم :

(سهیل حق شناس، محمد طالبی و میلاد پورمحسن در تیم یاران رخشا)و ( افشین چاوشی، رضا محدوی و مصطفی حاجتی در تیم شهر باران) و (محمد آبشک، رضا کاردوست و فردین تورچی در تیم پارک محتشم) و (صادق حسنی، نیما قویدل و امیر شادمان در تیم منطقه آزاد) و (محمد غلامین، عزیز معبودی و فرید بلوکباشی در تیم ساحل) و (جواد شیرزاد، مرتضی بهشتی و محسن گیاهی در تیم ستارگان) و (رضا نیک نظر، حسام ایلی و پیام شیرعلی در تیم گیلان) و (امید تشنکام، مصطفی فلاحت زاده و حسن علیزاده در تیم قوی سپید) بازی کردند .

دبیر انجمنهای ورزشی منطقه آزاد در پایان گفت : انجمنهای ورزشی منطقه آزاد همچنان در تلاش است با حمایتهای منطقه آزاد مهیای برگزاری تورنمتهای منطقه ای و کشوری می باشد که این موضوع به نوع تشکر از حمایت این عزیزان است که امیدواریم موفق باشیم .

 

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna