سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

 

دکتر فریبرز جمالزاد رئیس جهاد دانشگاهی گیلان در مراسم معارفه سردبیر جدید خبرگزاری ایسنا گیلان گفت:خبرگزاری ایسنا نامی قابل اعتماد برای مردم ایران در سراسر جهان و در عرصه ملی است

 

سرویس فرهنگی موج برنا اطلاع رسانی در بخش اخبار و اطلاعات مقوله بسیار مهمی است که در کنار  اطلاع رسانی سریع و صحیح می بایست اعتماد عمومی را به عنوان منبع مرجع جلب کند و این مهم در خبرگزار ی ایسنا شرایط خوبی دارد و  به عنوان یک منبع موثق توانسته این اعتماد را جلب کند .

دکتر فریبرز جمالزاد رئیس جهاد دانشگاهی گیلان در مراسم معارفه سردبیر جدید خبرگزاری ایسنا گیلان ، با اشاره به موقعیت و محبوبیت خبرگزاری ایسنا گفت : خبرگزاری ایسنا نامی قابل اعتماد برای مردم ایران در سراسر جهان و در عرصه ملی است و با توجه به اینکه این موفقیت به سهولت بدست نیامده ما وظیفه داریم تمام تلاشمان را برای حفظ آن بکار بگیریم.

 

رئیس جهاد دانشگاهی گیلان به ظرفیتها در خبرگزاری ایسنا اشاره کرد و افزود :  خبرگزاری ایسنا می‌تواند به یک خبرگزاری تخصصی تبدیل شود ، جهاددانشگاهی پتاسیل‌های زیادی در حوزه علم و دانش روز دنیا دارد که در خدمت خبرگزاری ایسنا است و باید خبرگزاری از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن بهره ببرد و به یک خبرگزاری کاملا تخصصی تبدیل شود.

 

وی با اشاره به اینکه همه همکاران باید در راستای ارتقای ایسنا بکوشند گفت: ایسنا بر اساس رسالتی که دارد باید در راستای ایجاد امید در جامعه گام بردارد و علاوه بر آن نیز با شناسایی نیاز مخاطب به انعکاس اخبار بپردازد .

 

دکتر جمال زاد با اشاره به برگزاری انتخابات سال آینده در کشور خاطرنشان کرد: ایسنا در انتخابات ادوار گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است و ما باید بکوشیم بدون جهت‌گیری شرایط را برای حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات فراهم کنیم .

 

اسماعیل یحیی پور سردبیر جدید خبرگزاری ایسنا، نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه ایسنا به‌عنوان نهاد فاخر اطلاع‌رسانی دانشگاهی است گفت: خدمت در نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی و در عرصه اطلاع رسانی توفیق بزرگی است، به خصوص در این برهه از زمان که رسالت فضای رسانه‌ای کشور بسیار حساس بوده و ایسنا توانسته است با کسب اعتماد مردم و بهره‌گیری از نخبگان و دانشگاهیان و دانشجویان در راستای آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی گام بردارد .

 

وی خاطرنشان کرد:رسالت اصلی این رسانه خبری از بدو تاسیس تاکنون ایفای نقش دانشگاهیان در توسعه فضای رسانه‌ای کشور و ارتقای آگاهی‌های علمی، فرهنگی،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی، هنری و صنفی با نگاهی دانشگاهی و دانشجویی و شکل‌گیری حلقه واسط بین مسئولان، نخبگان و مردم بوده است که خوشبختانه شاهد نتایج خوبی در این زمینه هستیم .

 

یحیی پور با اشاره به نقش و فعالیت خبرگزاری ایسنا در راستای اعتمادسازی مردم به عملكرد مسئولین نظام اضافه کرد:اعتماد سازی یکی از وظایف و نقش های مهم این رسانه بوده که تاکنون به این رسالت خود جامع عمل پوشانده است و لازم است اکنون ما با نگاه واقع بینانه نسبت به انعکاس مسائل و مشکلات جامعه خود بیش از پیش تاثیرگذار باشیم .

 

سردبیر خبرگزاری ایسنا تاکید کرد: وجود دو خبرگزاری در جهاد دانشگاهی ظرفیت بسیار خوبی است و باید از این پتاسیل به نحو احسن در معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها استفاده کنیم .

 

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی نیروها یکی از اولویت‌های اصلی ما باید باشد گفت: با سابقه درخشانی که خبرنگاران ایسنا منطقه گیلان دارند، تلاش خواهیم کرد که از دانش و تجربه آنها در راستای عملکرد بهتر این رسانه در سطح استان بهره یگیریم و تحول اساسی را در عرصه اطلاع رسانی منطقه ایجاد کنیم .

در این مراسم ضمن قدردانی از معصومه نیک کار، اسماعیل یحیی پور به عنوان سردبیر جدید خبرگزاری ایسنا در گیلان معرفی شد .

در حکم انتصاب سردبیر جدید خبرگزاری ایسنا در گیلان آمده است: احتراما با توجه به سوابق و تجربیات جنالعالی و موافقت مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا به عنوان سردبیر خبرگزاری ایسنا گیلان منصوب و امید است با اتکال به خداوند متعال و با مساعدت همکاران در انجام امور محوله موفق باشید.

 

اسماعیل یحیی پور دانش آموخته فقه و مبانی حقوق است که مدیریت روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان گیلان، سرپرست حوزه ریاست، موسس و دبیر و سردبیرخبرگزاری قرآنی ایکنا در گیلان، دبیر و سردبیری خبرگزاری ایسنا در گیلان را در کارنامه عملکردی خود دارد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna