جمعه 10 فروردین 1403

 

فرهاد پور غلامی مربی بومی با شناخت از بازیکنان و فوتبال انزلی دارد و با اتکا به حمایت سکوها روزهای خوبی در انتظار ملوان باشد

 

سرویس ورزشی موج برنا –  پس از کش و قوسهای فراوان و بررسی گزینه های مختلف ، بالاخره ملوان به بومی گرایی رسید و فرهاد پور غلامی سرمربی ملوان بندرانزلی شد .

 

    مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای باشگاه ملوان بندرانزلی از انتخاب فرهاد پورغلامی از سوی هیات مدیره این باشگاه به عنوان سرمربی ملوانان خبرداد.

ارسطو عزتیان روز شنبه با اعلام این خبر افزود : بانظر هیات مدیره باشگاه و پس از بررسی گزینه های سرمربیگری ملوانان ، فرهاد پورغلامی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی انتخاب شد .

وی اظهار داشت  :پورغلامی قرار داد خود را با این باشگاه به مدت سه سال امضا کرد و از این پس سکان هدایت ملوانان را در اختیار خواهد داشت.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از سقوط از لیگ برتر به لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور طی دو سال متوالی در جام آزادگان حضور دارد  و در فصل گذشته نیز نتوانست جواز حضور در رقابت های لیگ برتر فوتبال را کسب کند و برای سومین سال پیاپی باید با رقیبان خود در لیگ دسته یک فوتبال رقابت کند . این در حالی است که زمزمه ها حاکی از  مشکلات کسر امتیاز برای ملوانان در فصل آینده وجود دارد .

امید می رود با حضور فرهاد پور غلامی مربی بومی که شناخت خوبی از بازیکنان و فوتبال انزلی دارد و با اتکا به حمایت سکوها روزهای خوبی در انتظار ملوان باشد .

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna