شنبه 1 اردیبهشت 1403


از تبلور همدلی دکتر رفیعی در جشن همدلی خانواده بسکتبال در10 اسفند تا آخرین روزهای سال با درفک ، ملوان نیروی دریایی و هیات بسکتبال بندرانزلی


سرویس ورزشی موج برنا – بسکتبال در سالی که گذشت تولد  و تبلوری دوباره یافت. دکتر رفیعی به عنوان سکان دار و در راس با یک مدیریت منسجم و هدفمند توانست ضمن هدایت و رشد بیش از 35 درصدی به نگاه آمار ، همه اعضا خانواده را  از شرق تا غرب استان به فعالیت تشویق کرد و امروز نه تنها گیلانیان بلکه همه خانواده بسکتبال در سراسر کشور منتظر اخبار جدید از بسکتبال گیلان هستند .
🏀اوج همدلی در 10اسفند تجلی گرفت و خانواده بسکتبال گیلان با حضور بیش از 1000 نفر در سالن نامجو و جشن همدلی خانواده بسکتبال روح ورزش ، قهرمانی و همه مهربانیهای یک خانواده هماهنک را به نمایش گذاشتند .
در واپسین روزهای سال باشگاه درفک رشت و ملوان نیروی بندر انزلی در جشن سالیانه خود از حمایتها و اوج همدلی ایجاد شده توسط دکتر رفیعی تجلیل کردند .
🏀با عنایت به رسم سالیانه بسکتبال درفک مبنی بر برگزاری مراسم جشن و قدردانی از افتخارآفرینان ، مراسم امسال روز دوشنبه ۲۱ اسفند در سالن آمفی تئاتر مهمانسرا المپیک  رشت  برگزار گردید.
🏀در این مراسم که دکتر محمد رفیعی سرپرست محترم هیئت بسکتبال استان گیلان ، تنی چند از اعضای شورای کلانشهر رشت (آقایان عاقل منش و حجت جذب) ، دکتر افتخاری مشاور رئیس کمیته ملی المپیک ، پیشکسوتان و بزرگان جامعه بسکتبال ( آقایان امیری ، پورحسینی، گل آرا ، گلبند ، خانمحمدی ، پورنائب و شاد) و همچنین آقایان عابد محزون مشاور دكتر مسعود رهنما و سعيد عليپور  مسئول روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان بعنوان میهمانان حضور داشتند از بازیکنان تیم مینی بسکتبال درفک که موفق به کسب مقام قهرمانی استان گیلان شده بودند تقدیر بعمل آمد.
🏀در این مراسم به پاس و قدرانی تمامی زحمات و حمایت های دکتر رفیعی توسط مدیریت مجموعهدرفک لوح تقدیر و تندیس به رسم یاد بود تقدیم گردید.

 

 

🏀همچنین از تمام مربیان و بازیکنان افتخار آفرین درفک در مسابقات  سال ۹۶ توسط مدیریت مجموعه مهندس علیزاده تقدیر و تشکر بعمل آمد.
🏀از نکات قابل توجه می توان به حضور بازیکن اسبق تیم های برتر فوتبال آقای رضا نیک نظر و بازیگر محبوب استان گیلان آقای وثوق اشاره کرد.
🏀در پایان این مراسم نیز کیک قهرمانی تیم مینی بسکتبال درفک توسط سعید امین زاده سرمربی این تیم برش زده شد.

 


🏀باشگاه ملوان نیروی دریایی بندر انزلی و هیات بسکتبال بندرانزلی  هم جشن سالیانه خود  را در روز جمعه 25 اسفند برگزار کرد ، در این مراسم  دکتر رفیعی ریاست هیات بسکتبال استان گیلان که میهمان ویژه مراسم بود به همراه ناخدا عیسی زاده فرمانده محترم تربیت بدنی نیروی دریایی بندر انزلی ، سهراب گیلان نژاد ریاست هیات بسکتبال بندرانزلی و محمد علی رضا زاده سرمربی ملوانان  وارد سالن شدند و مورد تشویق حاضرین در سالن قرار گرفتند . در ادامه قهرمانی ریاست اداره ورزش و جوانان بندر انزلی ، سرکار خانم یکتادوست معاونت و سرکار خانم خاکپور مسیول امور بانوان اداره ورزش و جوانان بندرانزلی به جمع حاضرین پیوستند .
🏀در این مراسم و در4روز مانده به  نوروز حضور پر شور خانواده ها و پیشکسوتان ورزش جلوه دیگری به مراسم داد . در این مراسم ابتدا تندیس ویژه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و لوح یادبود توسط ناخدا عیسی زاده  به دکتر رفیعی تقدیم شد .
در ادامه از تیم بزرگسالان ملوان نیروی دریایی بندر انزلی  حاضر در لیگ دسته 2 باشگاههای کشور و استان تقدیر شد ، در ادامه از بازیکنان جوانان ، نوجوانان ، فراز بندرانزلی تقدیر شد .
🏀در بخش بانوان هم ابتدا از تیم جوانان راستکردار که به مقام قهرمانی استان دست یافتند واز تیم بانوان راستکردار حاضر در لیگ استان تقدیر شد ،در ادامه از تیمهای نوجوانان ، نونهالان هم تقدیر شد .
در این مراسم از بازیکنان تحت عنوان آینده سازان بسکتبال در رده بانوان و آقایان تقدیر شد .
🏀دکتر رفیعی در این مراسم ضمن تشکر از حضور همه اهالی بسکتبال در جشن همدلی در 10 اسفند ماه افزود : امروز هم حض  و  شما به همراه خانواده هایتان نشان از علاقمندی و توجه شما به این رشته و راهی که انتخاب کرده اید است .
🏀وی افزود : هنوز همچنان باید تلاش کرد و به مطلوب رسید ، شما خواستید ، تلاش کردید و به آن رسیدید .

دکتر رفیعی با تمجید از حمایتها و زحمات تربیت بدنی نیروی دریایی ، هیات بسکتبال بندرانزلی و اداره ورزش این شهرستان افزود : تلاش بازیکنان و کادر فنی را نباید نادیده گرفت و در راس آن محمد علی رضا زاده که برای تلاشی که انجام شد هدایت تیم جوانان استان را برعهده این مربی قرار دادیم .
🏀وی در پایان هم گفت : رضازاده درکمیته  بسکتبال ساحلی استان  هم  آغاز به فعالیت خواهد کرد .


🏀رضازاده سر مربی ملوان هم ضمن تقدیر از حمایت از خانواده ها در طی سال و جشن پایان سال گفت :
مسلما ورزش در این سالها همه نوع سرمایه گذاری مادی و معنوی را می طلبد و از همه همراهی خانواده ها سپاسگذاریم .

کارشناس تربیت بدنی گفت : بسکتبال یک ورزش تیمی است و غیر از داخل زمین عده زیادی از بیرون حمایت کننده هستند ، لازم می دانم از حمایتهای دکتر رفیعی در راس هیات بسکتبال ، ناخدا عیسی زاده تربیت بدنی نیروی دریایی بندرانزلی ، قهرمانی ریاست اداره ورزش و جوانان بندرانزلی ، معاونین ایشان ، راستکردار بار و یاور بی ادعای همیشگی ما ، سهراب گیلان نژاد ریاست هیات بسکتبال بندر انزلی تشکر ویژه داشته باشم .


🏀رضازاده از فرهنگ اخلاق مداری در باشگاه ملوان گفت و افزود : بسکتبال ورزش آکادمیک و دانشگاهی و تحصیل و اخلاق محور اصلی گزینشهای ماست و پهلوانی و قهرمانی را توام می طلبیم .
🏀وی در پایان گفت : دکتر رفیعی عملکردی 2 ساله در گیلان را در کمتر از 8 ماه عملیاتی کرد و این سرعت همراهی بیشتر همه خانواده را می طلبد .
🏀خانم طلسچی سرمربی راستکردار بندرانزلی هم از حضور و حمایت خانواده ها تقدیر کرد و افزود : نسلی جدید در راه است و امیدواریم مرحله به مرحله شاهد شکوفایی بیشتر جوانان این تیم باشیم .
وی در خصوص قهرمانی جوانان راستکردار در جوانان استان گفت : بسکتبال در گیلان رشد قابل قبولی داشته و باید تحولات بیشتر باشیم ، در مسابقات جوانان  هم تیمهای خوبی هم در امسال حاضر بودند و هیچ تیم از پیش قهرمان نبود و برای کسب این قهرمانی از تلاش بازیکنانم ممنونم .
🌹در این مراسم خانم طلسچی توسط خانواده ها و بازیکنان تقدیر شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna