شنبه 1 اردیبهشت 1403

 

دکتر رفیعی : همچنان معتقدم ظرفیت بسکتبال گیلان بیشتر از این است و باید تلاش کرد و از حضور خیل علاقمندان سپاسگزارم

سرویس ورزشی موج برنا  10 اسفند ماه برگ زرینی در تاریخ ورزش گیلان خواهد بود ، جشنی که بیش از 1000 نفر از اعضا خانواده بسکتبال گرد هم آمدند تا رکوردی را در گردهمایی هیاتهای ورزشی ثبت شود .

جشن همدلی خانواده بسکتبال از ساعت 15 امروز پنجشنبه 10 اسفند در سالن نامجو مجموعه یادگار امام (ره) رشت برگزار شد و اولین کاروان بانوان راستکردار بندرانزلی و تیم آقایان ملوان نیروی دریایی بندرانزلی بود که وارد سالن شدند ، در ادامه کاروان بسکتبال لاهیجان هم آمدند . هیات بسکتبال بندرانزلی ، هیات صومعه سرا ، هیات بسکتبال لشت نشا ، ملکی رشت ، پیشکسوتان همه و همه در ابتدا مراسم سالن را مملو از جمعیت کردند .

با شروع بازی استقلال و پیروزی و پخش در تلوزیون بزرگ مستقر در سالن اوج هیجان شکل گرفت و علی رقم پخش مسابقه حضور اصغر کاردوست و مجتبی دو یار جدانشدنی خانواده بسکتبال توجهات را جلب کرد .

در اواخر نیمه اول دیدار استقلال و پرسپولیس ، نمایندگان فدراسیون بسکتبال آقای گرامیان مسیول امور شهرستانهای فدراسیون بسکتبال ، افشین رضاپور ورزشی نویس و کارشناس ورزشی و بسکتبال رادیو ورزش و کاظم مهنایی بازیکن سالهای نه چندان دور تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران هم به جمع حاضرین در سالن پیوستند .

استاد رهنما ریاست محترم اداره ورزش و جوانان استان گیلان و نمایندگان شورای شهر رشت هم به جمع اضافه شدند و آخرین مسیول حاضر هم مهندس جعفرزاده نماینده محترم مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بود .

 

یک اتفاق ویژه در بسکتبال :

در این مراسم از سوپرایز هیات بسکتبال رونمایی شد ، در این مراسم با حضور دکتر تن زاده مالک باشگاه سپید رود از لباس جدید بسکتبال سپیدرود رونمایی شد و رسما طبق اعلام دکتر تن زاده سپیدرود در عرصه بسکتبال حاضر خواهد بود .

دکتر تن زاده هم طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در خانواده بسکتبال افزود : برای گسترش این بستر دکتر رفیعی را به عنوان عضو هیات مدیره اعلام کرد .

 

در این مراسم باشکوه از 5 نماینده گیلان در لیگهای کشور هم قدردانی شد . تیم بانوان گیلان در لیگ دسته اول باشگاههای کشور ، ملوان نیروی دریایی بندرانزلی در لیگ دسته 2 کشور ، تیم امید گیلان حاضر در امیدهای کشور ، تیم جوانان درفک که در لیگ جوانان کشور حاضر شد و بالاخره تیم نوجوانان گیلان که در حال حاضر در لیگ نوجوانان کشور حاضر هستند .

در زمان اهدا جوایز مسیول رسانه ملوان نیروی دریایی بندرانزلی هم طی سخنانی ضمن بیان تقدیر و سپاس امیر احمد رضا باقری فرماندهی محترم پایگاه چهارم دریایی ، ناخدا عیسی زاده فرماندهی تربیت بدنی نیروی دریایی ، از حمایتهای هیات بسکتبال گیلان خصوصا دکتر رفیعی تقدی

ر و قدردانی کرد و افزود : حال اینکه در مدت غریب به 10 ماه فعالیت دکتر رفیعی و همکارانشان در این هیات لازم است مسیولان ورزشیو سیاست گذاری استنان از دکتر رفیعی حمایت کنند تا همچنان با حضور در این مسند بتوانند موجبات رشد و تعالی بسکتبال را فراهم آورند.

 

در این مراسم از پیشکسوتان بسکتبال (فرهاد گلبند) ، اصغر قاسمیان ریاست کمیته داوران ،ابراهیم گل آرا ریس کمیته مسابقات ، جواد امیری کمیته انضباطی ، سعید پورنایب دبیر هیات ، علیرضا علیزاده مشاور عالی هیات بسکتبال ، حمید رضا رحیم زاده روابط عمومی ،  عاشوری بسکتبال خیابانی هم قدر دانی شد .

در این مراسم از کامران جعفری تهیه کننده و مجری صداو سیما ، افشین رضاپور ورزشی نویس و فعال رسانه ای و همچنین لوح یادبود هیات بسکتبال استان گیلان به حمید گرامیان مسیول امور شهرستانهای فدراسیون ، طباطبایی راست فدراسیون ، مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس ، علی افتخاری کمیته ملی المپیک ، شاه محمدی ریاست اداره ورزش و جوانان رشت و صادقی ریاست اداره ورزش و جوانان لاهیجان  اهدا شد .

در انتهای این مراسم اعضای کمیته ها ی هیات بسکتبال استان گیلان با اهدادتقدیر نامه و لوح یادبود ضمن تمجید از دکتر رفیعی از ایشان خواستند همچنان برای ارتقا بسکتبال گیلان گام بردارند .

در حاشیه این مراسم اعضا خانواده بسکتبال متفق القول براین باور بودند حضور این جمع باشکوه و تکرار نشدنی در یک روز خاص و واپسین روزهای سال 96  و با عنایت به بازی استقلال و پرسپولیس نشان دهنده تلاش خستگی ناپذیر دکتر رفیعی و همکارانش بوده و همچنان باید شاهد تحولات جدید در این رشته باشیم .

دکتر رفیعی با بیان اینکه  همچنان معتقدم ظرفیت بسکتبال گیلان بیشتر از این است ، افزود : وظیفه ماست و باید تلاش کرد تا گیلان به روزهای شایسته خود بازگردد .

سرپرست هیات بسکتبال گیلان افزود :  از حضور خیل علاقمندان سپاسگزارم ، مطمین بودم که علاقمندان به بسکتبال یاران همیشه همراه هستند و شایستگی بهترینها را دارند و همراهی سپیدرود می تواند ما را برای رسیدن به آنچه در ذهن داریم یاری رساند .

 

یونس پور ریس هیات بسکتبال رشت هم از حضور خانواده بسکتبال تشکر کرد و افزود : حضور امروز خانواده بسکتبال در یک روز پایان هفته نمایشگر اوج همدلی است و با این علاقمندی می شود کارهای بزرگی انجام داد .

وی افزود : در تلاش هستیم شرایط برای آموزش و رشد بسکتبال ادامه دار باشد و هدف از ورود باشگاه سپیدرود ایجاد انگیره برای ورزشکاران باشد

ریس هیات بسکتبال رشت افزود : سپیدرود یک تیم و باشگاه مردمی است و حضورش در بسکتبال روزهای خوبی را رقم خواهد زد .

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna