جمعه 31 فروردین 1403

 

رضازاده سرمربی بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی: جنگندگی و تلاش خوب هیات تالش ،حمایتهای ناخدا عیسی زاده و آقای راستکردار و بازی خوب بازیکنان بومی بازی خوبی را ثبت کرد

 

سرویس ورزشی موج برنا  دومین دیدار از هفته چهارم رقابتهای لیگ مردان گیلان جام زنده یاد پیام گل آرا از ساعت 16 پنجشنبه 19 بهمن در سالن 1200 نفره شهدای تالش پیگری شد و ملوان نیروی دریایی بندرانزلی میهمان هیات تالش بود .

هیات تالش با توجه به تیم خوب و هماهنگی که با هدایت رضایی روانه مسابقات و نتایج خوبی را بدست آورده بود برای تثبیت جایگاه دومی پس از شکست خانگی مقابل هیات صومعه سرا به مصاف ملوان نیروی دریایی بندرانزلی رفت . ملوانان در این دیدار بازیکنان سرباز غیر بومی خود را در اختیار نداشتند و با حمایت صنایع دستی راستکردار بندرانزلی با لباس جدید پا به میدان گذاشتند.

بازي دركوارتر اول بازیکنان ملوان نیروی دریایی بندرانزلی در ٤ دقيقه نخست 10 برصفر از هیات  تالش پيش افتادند و در ادامه كوارتر نخست  تالشي ها با بازيابي خود توانستند قدرت تيمي خود را به حريف آماده و پرتجربه ديكته كنند نهايتا اين كوارتر با برتری ملوان نیروی دریایی بندرانزلی به پايان رسيد.

 

 كوارتر دوم را بازیکنان هیات تالش که به دنبال ادامه بازي خوب دقایق پایانی کوارتر اول بودند و ملوانان تلاش خود را  برای ایجاد فاصله ایجاد شده به کار گرفتند ، از این رو  بسيار پرهيجان و پاياپاي دنبال شد و تيم تالش باوارد كردن سنتر مصدوم خود در زير حلقه عملكرد بهتري داشت ولي عنصر هماهنگي ملوانان بر دفاع خوب تالش و شوتهاي سه امتيازي اين تيم چربيد و علی رقم تلاش تالشی ها كوارتر دوم را هم ملوانان با نتیجه 20بر 17 به نام خود ثبت کردند تا دو تیم  نیمه اول با برتری 45 بر 35 ملوان نیروی دریایی بندرانزلی به رختکن بروند .

 

كوارتر سوم را هیات تالش برای فرار از دومین شکست خانگی  فشار حملات تيمی خود را افزایش داد  و اين كوارتر پرافت و خيز بابرتری 17 بر 19 هیات تالش به پایان رسید و در کوارتر شماری 2 بر 1 ملوان برتر میدان باشد .

كوارتر چهارم و پاياني را  تيم هیات تالش خيلي خوب آغاز کرد و  اختلاف امتياز به ٢ امتياز هم رسيد و تعداد بازيكنان ٤ خطايي ملوان هم رو به افزايش بود ، تيم تالش از اين فرصت نتوانست استفاده كند و با روي آوردن به بازي احساسی  در برابر انسجام تيمي و آمادگي ملوانان اين كوارتر را 24 بر 12 از دست داد تا نهایتا این دیدار پس از چهار کوارتر تلاش دو تیم با برتری 84 بر 66 ملوان نیروی دریایی بندرانزلی به پایان رسید .

رضازاده سرمربي ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ضمن قدردانی از تلاش بازیکنان خود در این بازی خارج از خانه افزود : در اولین گام باید از جناب راستکردار تشکر و قدردانی کنم که با اهدا لباس موجب دلگرمی بازیکنان شدند ، امروز بازیکنان و کادر فنی از توجه دیده شدن دلگرم شدند و با پوشیدن لباس اهدا با اعتماد به نفس دو چندان وارد میدان شدند .

 

کارشناس تربیت بدنی گفت : برای ارتقا و رشد تیمی مسیولان بومی هم بسیار موثر هستند ، جناب آقای قهرمانی به عنوان ریاست اداره ورزش و جوانان بندرانزلی ، دکتر رفیعی ریاست هیت بسکتبال استان گیلان و سهراب گیلان نژاد ریاست هیت بندرانزلی ، همه در کنار هم بنیان و شالوده تیمی را تقویت می کنند . بنده از زحمات تمامی این عزیزان در مدت مسابقات لیگ کشور هم سپاسگزارم ، هماهنگی برای سالن ، میزبانی و بسیاری از مسایل جانبی با حمایت همه این عزیزان بوده است .

 

رضازاده افزود : بازیکنان سرباز چند روزی است به مرخصی رفته اند و تحت این شرایط بازیکنان بومی استان ما هم قسم شدند تا در بازیهایی که همه را در اختیار نداریم پوشش دهنده عدم هنوز هم بازیهای خود باشند .

سرمربی ملوانان گفت : از بازي خوب تيم هیات  تالش هم نباید غافل شد و بسيار موجب  شگفتي و تحسین است که هماهنگ و جنگنده ظاهر شده اند و در این میان هدایت خوب آقای رضایی ، هیات تالش و حامیان شهری تالش نباید غافل شد .

رضازاده در پایان گفت : حمایتهای تربیت بدنی نیروی دریایی بندرانزلی خصوصا ناخدا عیسی زاده همیشه موجب دلگرمی و اطمینان خاطر تیم بوده و هست و لازم می دانم امروز 19 فروردین که روز تجدید میثاق نیروی هوایی با امام راحل (ره) بوده

است و به نوعی متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران است خدمت ایشان و ارتشیان دریا دل و عقابان تیز پرواز تبریک عرض می نماییم .

سید محمد مقیمی ناظر این دیدار با کمک سیدرضا مقیمی سرداور ، اصغر قاسمیان و شاهین مومن نژاد داور اول و دوم این بازی را قضاوت کردند .

 

 

در این بازی هم  مهندس مهدوي فرماندار، معاون سياسي فرماندار و اعضاي شوراي شهر تالش به همراه مهندس باباپور در سالن مسابقه حاضر شدند و به تشويق تيم تالش پرداختند.

 

حضور علاقمندان بسکتبال در اين ديدار نيز بسيار پررنگ بود و در كل بازي مشتاقانه تيم محبوب خود راتشويق نمودند که هیجان بازی را دو چندان می کرد .

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna