شنبه 1 اردیبهشت 1403

 

محمدعلی رضازاده سرمربی بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی صوت بسکتبال هم از 9:12 پنجشنبه 12بهمن با دیدار دوستانه بزرگسالان ملوان نیروی دریایی بندراتزلی و جوانان انزلی و رونمایی از لباس جدید تیم با همت صنایع دستی راستکردار

سرویس ورزشی موج برنا هم زمان با 12 بهمن و نواخته شدن صوت قطارها ، کشتیها و  مدارس ، صدای صوت داوران بسکتبال هم به صدا در آمد و بزرگسالان ملوان نیروی دریایی بندرانزلی به مصاف جوانان بندرانزلی رفتند که این دیدار به غیر از یادبود آغاز دهه فجر و آماده سازی دو تیم ، برگ زرین دیگری از همت صنایع دستی راستکردار است که به مدیریت راستکردار مدتی است همراه و هقدم ورزش شهرستان بندرانزلی است . راستکردار برخلاف تعاریف بعضی از همیشه منتقدان نه علاقمند به عکس یادگاری گرفتن است و نه همایش قدردانی و دلیل این همراهی پاسخ به علاقه ، علاقه مندی جوانان پرتلاش بندرانزلی می داند .

اینبار هم چنین اتفاق افتاد و در حاشیه دیدار دو تیم بزرگسالان ملوان نیروی دریایی بندرانزلی و جوانان بندرانزلی از لباس جدید تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی رونمایی شد ، هرچند بازهم در این معرفی لباس حضور نداشت اما می شود احساس واقعی جوانان را درک کرد .

صنایع دستی راستکردار در حضور ملوانان در لیگ دسته 2 کشور هم نقشی برعهده داشت و به نوعی حامی مالی بانوان بندرانزلی در لیگ 96 است که از چند بانو شهرستان بندرانزلی برای حضور در لیگ حمایت کرده است .

محمدعلی رضازاده سرمربی بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی : طبق دستور دکتر رفیعی و حسب دستور ناخدا عیسی زاده فرماندهی محترم تربیت بدنی نیروی دریایی بندرانزلی صوت بسکتبال هم از 9:20 پنجشنبه 12بهمن با دیدار دوستانه بزرگسالان ملوان نیروی دریایی بندرانزلی و جوانان انزلی و رونمایی از لباس جدید تیم با همت صنایع دستی راستکردارانجام شد تا ما هم سهمی در این ایام مبارک داشته باشیم و عملا قدردان خیرانی چون جناب راستکردار باشیم که همیشه یار و یاور جوانان ورزشکار خصوصا بسکتبال بوده است .

محمدعلی رضازاده سرمربی بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ضمن تمجید از این خیر ورزشی افزود : چند سالی است که جناب آقای راستکردار دوش به دوش ورزش و ورزشکاران است و بسکتبال یکی از رشته های مورد توجه ایشان است .

سرمربی ملوان نیروی دریایی بندرانزلی گفت : چقدر خوب است که هدف مادی نباشد و با حداقلها دل جوانان را شاد کرد و به آنها نشان دهیم که آنها را می بینیم و تلاششان را می ستاییم .

کارشناس تربیت بدنی افزود : مدتهاست که ظهور یک استعداد نوپا و یک علاقمند شوق ادمه کار را در من افزایش می دهد و همیشه شنیدن صدای توپ بسکتبال ، نمایش زیباییهای آن و اشتیاق حضور بازیکنان جوان مشوق بنده و امثال بوده و خواهد بود .

رضازاده در پایان افزود : جناب آقای راستکردار جزء علاقمندانی است که نتایج دیدارهای ما برای ایشان مهم است و پیگیر هستند . بسیار خرسندم که با وجود حامی اول همه جوانان این شهر یعنی باشگاه ملوان نیروی دریایی بندرانزلی کسانی هستند که در کنار ما هستند تا بدانیم که زحمات ما دیده می شود .

 

شایان ذکر است که طبق اعلام محمدعلی رضازاده سرمربی ملوان نیروی دریایی بندرانزلی این لباس در اولین دیدار این تیم مقابل هیات بسکتبال تالش استفاده خواهد شد .   (ر-986)  

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna