پنج شنبه 9 فروردین 1403

 

علی کریمی در اولین حضور به مصاف فولاد گسترش می رود و در اولین حضورش در نفت هم با فولاد گسترش دیدار کرد

سرویس ورزشی موج برنا امروز جمعه ۱۵ دی ماه  1396 ، دومین روز از  هفته هجدهم لیگ برتر باشگاههای کشور جام خلیج همیشه فارس برگزار می شود و سپیدرود رشت که این روزها علی کریمی را روی نیمکت دارد به مصاف گسترش فولاد تبریز می رود .

این دیدار که در ورزشگاه سردار جنگل رشت ‏و از ساعت ۱۵ برگزار می شود جذاب و تماشایی خواهد بود . فیروز کریمی و شاگردانش در حالی پا به میدان می گذارند که در دیدار رفت در تبریز به نتیجه یک بر صفر رضایت داده بود و تفکرات دو سرمربی می تواند جذابیتهای خودش را به همراه داشته باشد .

دو هفته پس از حضور امید روانخواه به عنوان سرمربی یک بار دیگر سرمربی خود را عوض کر د و مالکیت جدید این تیم گیلانی، علی کریمی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد ، ((  انتخابی هیجان انگیز )) که می تواند خوب و بد خود را به همراه داشته باشد و این حضور و کسب نتیجه می تواند بارقه های امید را در دل هوادران ارتش سرخ زنده نگه دارد .

علی کریمی که در نیم فصل اول، سه هفته سرمربی نفت تهران بود حالا در دومین تجربه سرمربی گری خود هدایت سپیدورد را برعهده دارد. او با اشاره به اصالت گیلانی اش وعده داده روزهای خوبی برای سپیدرود رقم می زند.

 

سپیدرود در منطقه خطر قرار دارد و باید از بازیهای خانگی خود امتیاز جمع کند ، جالب اینکه کریمی کار خود در نفت تهران را هم با بازی با گسترش شروع کرد، دیداری که صفر-صفر شد.

 

گسترش با فیروز کریمی امتیازهای خوبی در ۱۰ بازی اخیر جمع کرده است و بعید است حریف ساده‌ای برای سپیدورد باشد.

 

انتظار می رود گیلانیهای مشتاق سپیدرود  استقبال خوبی از این بازی داشته باشند.

 

در حال حاضر سپیدرود  با ۱۵ امتیاز سیزدهم و گسترش فولاد با ۲۳ امتیاز نهم است و  محمد نزهتی با 5 گل بهترین گلزن  سپیدرود است و  در گسترش فولاد هم  رضا خالقی‌فر۴گله است .

 

بهترین بازیکن سپیدرود  حسین ابراهیمی با ۲،۷۷ دهم و در گسترش فولاد فرناندو ده خسوس با ۳،۰۳ پنجاه و چهارم تقابل جذاب شمال و شرق کشور خواهد بود .

 

اما بازی امروز  محمدحسین زاهدی فرد سر داور و  محمدرضا ابوالفضلی ، محسن سلطانی ، حسین زمانی و زاهد بحرینی ناظر این دیدار خواهد بود ، دیداری حساس که می تواند موقعیت سپیدرود را بهبود ببخشد و آینده ای امیدوارتر را رقم بزند .. (ر-617)  

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna