سه شنبه 28 فروردین 1403

 

رئیس هیات فوتبال بندرانزلی در واکنش به مقصر دانستن هیات فوتبال در عدم پخش زنده بازی های تیم فوتبال ملوان گفت: مردم نباید از تماشای فوتبال تیم محبوبشان محروم بمانند و از هواداران نیز انتظار می رود در روزهای سخت ملوان، یار دوازدهم تیم باشند.

 

سرویس ورزشی موج برنا- در آخرین دیدار از دور برگشت لیگ دسته اول باشگاههای کشور جام آزادگان دیدار معوقه ملوان بندرانزلی و مس رفسنجان برگزار شد و این دیدار از صدا وسیما گیلان پوشش داده نشد .

محمود رمضانی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیات فوتبال انزلی پشتیبانی از تیم ملوان را وظیفه خود می داند و تاکنون در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نکرده است .
وی با اشاره به مسائل مطرح شده در خصوص عدم حمایت و تمایل هیات فوتبال به پخش زنده بازی های تیم ملوان افزود: موضوع مطرح شده صحت ندارد و از صدا و سیما انتظار می رود کمک حال تیم ملوان باشد.
رمضانی ادامه داد: صدا و سیما برای پخش زنده هر مسابقه 375 میلیون ریال دریافت می کند که بر اساس مستندات موجود، تا قبل از چند بازی اخیر خانگی تمام این مبلغ قبل از برگزاری بازی ها به حساب صدا و سیما واریز شده است.
وی با اشاره به تبلیغات میدانی دور زمین در هر مسابقه گفت: در گذشته مبالغ دریافتی از تبلیغات دور زمین برای جبران بخشی از هزینه ها در اختیار اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال قرار می گرفت اما در حال حاضر نحوه اداره و درآمد حاصله از این تبلیغات در اختیار سازمان لیگ است.
رئیس هیات فوتبال بندرانزلی با اشاره به وضعیت بحرانی باشگاه ملوان بندرانزلی تاکید کرد: ملوان بندر انزلی بیش از 15 سال در لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشت اما درحال حاضر به دلیل سیاست های یک بام و دو هوایی فدراسیون فوتبال ، برخی از باشگاه ها به صورت دولتی اداره شده و از منابع دولتی تزریق مالی می شوند و تیم هایی مثل ملوان بندرانزلی نیز باید به دنبال جلب حمایت های سرمایه گذاران باشند.
رمضانی با اشاره به لزوم همکاری و تعامل صدا و سیما با باشگاه ملوان بندرانزلی خاطر نشان کرد: باشگاه ملوان بندرانزلی همواره بازیکنان بسیاری را پس از پرورش ، به فوتبال کشور تحویل داده و حتی بازیکن لژیونر از این تیم هم اکنون در باشگاه های خارج از کشور توپ می زند.
وی با تاکید بر اینکه همکاری ها و تعاملات باید متقابل باشد، افزود: هواداران نیز به عنوان یار دوازدهم تیم باید مانند یک تیم در کنار ملوان باشند و با پاس های بد به یکدیگر گل به خودی نزنند.

 


رئیس هیات فوتبال بندرانزلی با تاکید بر لزوم رایزنی مسئولان این شهر برای حمایت سازمان منطقه آزاد انزلی از تیم ملوان تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که حرکت رو به جلو داشته باشیم و شرایط را بهبود ببخشیم و امیدواریم که با حمایت و همراهی همگان ملوان از روزهای بحرانی خود خارج شود.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حال حاضر از 17 بازی انجام شده، 25 امتیاز کسب کرده و در رده نهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.
ملوانان پس از تعطیلات نیم فصل فوتبال ، 17دی ماه میهمان تیم برق نوین شیراز هستند.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna