جمعه 10 فروردین 1403

 

 

عادلی کمیته بسکتبال سه نفرع گیلان :مسابقات بسکتبال ۳ نفره بانوان گیلان با ثبت ایونت در سایت فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) برگزار شد

🏀مسابقات بسکتبال ۳ نفره بانوان گیلان با ثبت ایونت در سایت فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) برگزار شد 🏀

سرویس ورزشی موج برنا  با هدف رشد هر چه بیشتر بسکتبال بانوان جشنواره مسابقات  بسکتبال 3 نفره ،پرتاب پنالتی و شوت ۳ امتیازی با حضور علاقه مندان به این رشته ورزشی المپیکی روز جمعه ۲۴ آذر در سالن تختی خمام برگزار شد .

عادلی مسیول هماهنگی و برگزاری مسابقات هدف با بیان اینکه با نشستی که با حضور خانم ملکی داشتیم تصمیم گرفته شد با در نظر گرفتن تلاشهای انجام شده در خصوص بسکتبال خمام این رقابتها در این شهر برگزار شود افزود : استقبال خوبی هم انجام شد واین مسابقات با شرکت ۲۰ تیم در چهار گروه پنج تیمی برگزار شد که در نهایت تیم های صومعه سرا ۳ و دانشگاه آزاد از گروه A ، تیم های دانشگاه گیلان و صومعه سرا ۴ از گروه B ، تیم های شش هزار نفره ۳ و نوین سعدی از گروه C و تیم های لیگ گیلان و دانشگاه پیام نور از گروه D به مرحله بعدی صعود کردند .

 

عادلی افزود : پس از انجام رقابتها در مرحله پایانی ، تیم لیگ گیلان با ترکیب الهام کاظمی ، سحر صفری ، فاطمه صم

یمی یان و پگاه بیجند مقام اول را کسب کردند .

تیم دانشگاه گیلان با ترکیب مریم مهدویان ، حکیمه افروزه، فاطمه رحیمی و سویل رضاییان مقام دوم را کسب کردند.

تیم صومعه سرا ۳ با ترکیب سودا شیدایی ، پرنیان ماشینچی ، زهرا عبرتی و مبینا مسیبی مقام سوم را کسب کردند .

 

 

در مسابقات پرتاب ها نیز ملیکا شادمان از صومعه سرا قهرمان پرتاب ۳ امتیازی و نرجس چراغی از صومعه سرا قهرمان پرتاب پنالتی شدند.

در این دوره از مسابقات تیم نوین سعدی با ترکیب خانم ها ماریا نظری، فرزانه ارست ،هانیه صدیقی و فلورا پلیانی تیم بسیار پرشور پیشکسوتان بسکتبال را تشکیل دادند و در اولین تجربه خود  در بسکتبال ۳ نفره نمایش بسیار زیبایی را ارائه دادند .

عادلی ضمن تمجید از داوران و حضور و همکاری آنها افزود :خانم ها پریسا یعقوبی،سونیا هوشنگی،بیتا هاشمی،نازنین کاظم زاده،مهسا مختاری و نیوشا بیگدلو قضاوت این دیدار ها را بر عهده داشتند.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna