سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

گل آرا ریس انجمن موتای استان گیلان : رویکرد مدبرانه ریاست محترم فدراسیون ورزشهای رزمی کشور و مدیریت دانش محور جناب دکتر عابدی دبیر کل محترم انجمن ملی موی تای موجب ارتقا این رشته در کشور شده است

 

سرویس ورزشی موج برنا پس از کسب مقام قهرمانی موتای استان توسط فایترهای رشت عصر  یکشنبه 19 آذر ماه  20 فایتر از نفرات نخست رقابت های قهرمانی موی تای گیلان از رشت در دفتر هئیت ورزشهای رزمی استان گردهم آمدند.

در این مراسم استاد جعفر رفعتی دبیر هیئت ورزشهای رزمی گیلان ، دکتر محمد معاف رئیس هیئت ورزشهای رزمی شهرستان رشت و استاد مرتضی گل آرا رئیس انجمن موی تای استان حضور داشتند .

در طی این مراسم ضمن تقدیر از قهرمانان حاضر و مربیان تیم منتخب موی تای شهرستان رشت برسکوی نخست رقابت های قهرمانی موی تای استان گیلان

استاد معاف  ضمن تمجید از ورزشکاران و اشاره به پتانسیل بالای  رزمی کاران تحت پوشش هیئت ورزشهای رزمی شهرستان رشت اظهار داشت : به قهرمانان ورزشی بالاخص مدال آوران رشته جذاب موی تای که پیشرفت چشمگیری را در سالهای اخیر در سطح کشور و جهان داشته می بایست توجه بیشتری داشت 

وی در ادامه افزود :با شناخت این ظرفیتها با همیاری انجمن موی تای گیلان در برگزاری اردوهای منتخب و همچنین اعزام به رقابت های انتخابی تیم ملی همکاری لازم به عمل خواهد آمد .

دبیر هیئت ورزشهای رزمی استان نیز با بیان اینکه انتظار داریم هیئت ورزشهای رزمی شهرستانهای تابعه نیز در این مقوله پیش قدم باشند گفت : با برگزاری مراسم های این چنینی موجبات ارتقاء هرچه بیشتر انگیره و سطح روحی قهرمانان خود را فراهم آورند و با برگزاری در دیگر شهرها این رشته توسعه یابد .

وی اذعان داشت ; از مسابقات قهرمانی موی تای استان با مشارکت بیش از 180 ورزشکار  می توان بعنوان یک رویداد بزرگ استانی یاد کرد که نشانگر پویایی و گردش رفتاری نوینی در مدیریت تیمی دانست .

 

وی خاطر نشان کرد ; جناب دکتر حسن زاده ریاست محترم هئیت ورزشهای رزمی استان و تمامی دست اندرکاران این هیئت از انجمن موی تای تمام قد حمایت نموده تا این روند صعودی  همواره استمرار یابد.

در پایان استاد مرتضی گل آرا ضمن تشکر از قهرمانان و مسؤلین حاضرافزود :

  توفیقات تیم های برتر را مدیون زحمات مربیان ، همکاری و هماهنگی هیئت ورزشهای رزمی است و این مسئله گام اول برای قهرمانی و پهلوانی است.

گل آرا افزود : رویکرد مدبرانه ریاست محترم فدراسیون ورزشهای رزمی کشور و مدیریت دانش محور جناب دکتر عابدی دبیر کل محترم انجمن ملی موی تای تأثیرات بسزایی را در نحوه مدیریت اجرایی نمایندگان انجمن ملی موی تای در استانهای سراسر کشور در بر داشته و فضای رقابتی را با کیفیت و سلامت هر چه بیشتر ایجاد نموده است و لیکن از دغدغه های اصلی انجمن موی تای گیلان تدوین برنامه های کارشناسی شده برای ارتقاء در حوزه های فنی و آمادگی کامل برای اعزام های در پیشرو می باشد که انشاءالله با همیاری ریاست محترم هیئت ورزشهای رزمی استان و دیگر مسؤلان ورزشی این مهم میسور خواهد شد.. (ر-490)  

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna