چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

جوانان درفک گیلان نماینده گیلان در لیگ نوجوان بسکتبال گروه 5 کشور اولین دیدار خود را در عین ناباوری واگذار کردند .

 

سرویس ورزشی موج برنا نخستين روز از دور برگشت مرحله نخست مسابقات ليگ جوانان كشور از ساعت ١٦ امروز چهارشنبه ٢٢ آذرماه در شهرستان شهرضا  برگزار شد و تیم جوانان درفك به مصاف تيم نوشت افزار كنكو تهران رفت كه با نتيجه ٦١ بر ٤٥ مغلوب رغیب تهراني خود شد.

در دور اول و مرحله رفت این مسابقات که کمتر از دو هفته گذشته  به میزبانی مهرام تهران برگزار شد ، تيم كنكو تهران در شهر تهران با اختلاف 15 امتیاز از جوانان درفک گیلان شکست خورده بود  و در رتبه  سوم گروه ٥ مسابقات قرار گرفته بود . نکته جالب اینکه  براي صعود نياز به پيروزي بالای 16 امتیاز بود تا بتواند خود را برای  صعود نزديكتر ببیند .

این مهم در حالی صورت گرفت که  جوانان درفك نيز با تكرار پيروزي مقابل كنكو و يا حتي شکست  با ١٤ امتياز و كمتر ميتوانستند صعود خود را از همين امشب جشن بگيرند، اما در كمال ناباوري اين ديدار در پايان ٤ كوارتر تلاش دو تيم دقيقا با نتيجه ١٦ اختلاف با برتری نوشت افزار كنكو پايان يافت.

عليرضا عليزاده سرمربي درفك كه پس از پايان بازي با صدايي گرفته و با زحمت زياد ميتوانست صحبت كند ، در خصوص اين نتيجه عجيب و كمي مشكوك گفت :

 ترجيح ميدهم سكوت كنم چون آموخته ام كه در مربيگري حق ندارم باخت را گردن عواملي همچون داوري بيندازم و اين اصلي است كه هميشه به شاگردانم هم آموخته ام.

وي افزود : هرچند كوارتر اول ديدار را خوب آغاز نكرديم و با نتيجه ٢٢ بر ١١  شکست را متحمل شدیم و متاسفانه در اتفاقي عجيب و غيرقابل باور دو بازيكن از پنج نَفَر تركيب اصلي تيم يعني اشكان اكبرحسني و معين جعفري به ترتيب دو و سه خطا شدند و این مسیله بسیار قابل تامل است که در کوارتر اول هم بازی را واگذار کردیم ئ هم دو بازیکن کلیدی تیم با خطر 5 خطا شدن روبرو شدند .

مشاور عالی هیئت بسکتبال افزود : در فرصت بين كوارتر اول و دوم سعي كرديم تا اثرات اين ضربه رواني را در ذهن بازيكنان خنثي كنيم و تا حدودي موفق شديم .

سرمربی درفک افزود : روند بازي در نيمه دوم هم متأسفانه به صورت غير منطقي پيش رفت و بازيكنان درفك هرچه زدند به در بسته خورد.

عليزاده با اعلام اينكه با توجه به اين شكست براي صعود كار سختي در پيش رو داريم ، إذعان كرد : نا امید نیستیم و نا امید نخواهیم بود و اگر چنین بود نباید اعزام می شدیم و یا اینکه  بايد پس از بازي شهرضا را به مقصد رشت ترك مي كرديم اما جوانان درفك هم قسم شده اند تا نهايت تلاش خود را براي صعود انجام دهند و بر این باور هستیم که می توانیم و باید نماینده شایسته ای برای گیلان باشیم . (ر-480)  

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna