چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

 

ایرانیان یکپارچه با حضور در راهپیمایی بیت المقدس را متعلق به فلسطین دانستند و اقدام آمریکا و اسرائیل را در تغییر پایتخت محکوم کردند

سرویس سیاسی موج برنا در پـی اعـلام تـصمیـم شیطانی ترامپ به منظور انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس مردم شـــریـف و اسـتکبارســتیـز ایــران اســلامی پس از اقامه نمازجمعه در بیش از 1000 شهرستان و شـهر و بخش در سـراسـرکشـور در راهیپمایی عظیم خشــم،نـفـرت و انـزجـار خـود را از آمریـکای مســتـکبر و جنـایتـکار و رژیم سـفاک صـهیـونیـســتـی نشان داده و با فـریـاد ' مرگ بر امـریکـا' و 'مرگ بر اسـرائیل' این اقدام دیوانه‌وار و ابلهانه را محکوم کردند.

 

امروز جـمعه، یـکپارچـه سراسر ایران اسلامی، روز اعلام و فریاد نفرت و انزجار و خشم انقلابی ملت بزرگ و ضد استکباری ایران علیه آمریکای جنایت‌پیشه و رژیم تروریست‌پرور صهیونیستی بود و همه یک صدا و همگام و همراه با مردم مظلوم و ستمدیدۀ فلسطین اقدام سخیف ترامپ را محکوم کردند.

مردم سراسر کشور در این راهپیمایی اذعان کردند فلسـطین بســیار بزرگتـر از آن است که ترامپ بتواند با این تصمیم خود تاریخ آن را تغییر دهد و قدس تا ابد پایتخت فلسطین و محور اصلی وحدت و توجه و قبلۀ اول امت بزرگ اسلامی باقی خواهد ماند و به رسمیت‌شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم سفاک، اشغالگر و تروریست پرور صهیونیستی به هیچ وجه اعتبار نخواهد داشت.

تظاهرکنندگان همچنین تصمیم آمریکا درباره انتقال سفارتش به قدس را اقدامی خصمانه دانستند و معتقدند این تصمیم با هماهنگی برخی نظام های عربی صورت گرفته است.

آنان اظهارداشتند: آمریکا با این اقدام بار دیگر دشمنی خود را نسبت به اسلام و مسلمانان و تعرض به مقدسات، سرزمین و حقوق آنان ثابت و نشان داد که قوانین بین المللی و انسانی را به رسمت نمی شناسد.

راهپیمایان ضمن محکوم کردن سخنان ترامپ درباره انتقال سفارت اسرائیل غاصب از تل آویو به بیت المقدس، خاطرنشان کردند: این تلاش نشانه این است که دولت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به پایان خط رسیده اند و از تمامی تلاش ها برای دور زدن فلسطین مأیوس شده اند به همین دلیل دست به چنین اقدامی زدند ولی باید دشمنان بدانند هیچ وقت نمی توانند آتش خشم فلسطینیان را خاموش کنند.

 

مردم ولایت مدار گیلان هم در این راهپیمایی حضوری گسترده داشتند

نمازگزاران گیلانی پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه این هفته، همزمان با سراسر کشور، با برپایی راهپیمایی، اقدام نابخردانه دولت آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه با در دست داشتن تمثال هایی از حضرت امام خمینی (ره)، رهبر فرزانه انقلاب و شهدا با محکومیت مواضع خصمانه دولت و رئیس جمهوری آمریکا علیه مسلمانان، بر حمایت قاطع خود از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین تاکید کردند.

 حجت الاسلام اسماعیل پوررضا در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: جوانان و مدافعان حرم ما با کمک نیروهای نظامی و مردمی عراق و سوریه، موفق به نابودی داعش شدند.

وی با اشاره به حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکا از داعش افزود: پس از این شکست، آنان نیرنگ دیگری را تدارک دیده اند و به رسمیت شناختن قدس بعنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، نمونه همین نیرنگ است.

امام جمعه موقت رشت در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: ایران، چشم و چراغ امت اسلامی است و بر این مبنا، مسئولان باید تولید و اشتغال را در رأس کارهای خود قرار دهند تا مشکلات برطرف شود.

حجت الاسلام پوررضا همچنین به در پیش بودن سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره و اضافه کرد: این شورا با دستور رهبر کبیر انقلاب تشکیل شد و باید بیش از پیش برای اعتلای فرهنگی جامعه همت کند و نگاه نظارتی خود را افزایش دهد.(ر-475)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna