پنج شنبه 30 فروردین 1403

 

امیدهای گیلان با دو مصدوم و یک غایب مقابل هیئت بسکتبال اصفهان صف آرایی کردند،اصفهانیها عملا دو تیم بودند

 

سرویس ورزشی موج برنا هفته اول از  دور برگشت لیگ امیدهای کشور ، گروه شمال همزمان در سه شهر برگزار شد که سالن شش هزار نفره شهدای رشت میزبان یکی از مسابقات بود و امیدهای گیلان از ساعت 16 میزبان تیم صدرنشین هیئت اصفهان بود .

  * تیم امید هیت بسکتبال گیلان با دو آسیب دیده در بازیکنان اصلی خود پا به میدان گذاشت .

*امیدهای گیلان عملا بدون بازیکن پست 4 و 5 پا به میدان گذاشت و با آسیب دیدگی روحانی دوست یکی از گاردهای تیم کار سختی در پیش داشتند . هر چند جهانی و روحانی دوست آسیب دیده بودند ، اما همگام با تمامی بازیکنان تا سر حد توان در اختیار تیم بودند .

*حجت قاسمیان بازیکن پست 4 و 5  امید گیلان هم به دلیل صادر نشدن کارت بازی نتوانست در خدمت تیم باشد .

در مقابل اصفهانیها عملا با دو تیم پا به میدان گذاشتند :

*اصفهانیها عملا دو تیم کامل بودند و تیم اصلی داخل زمین و بازیکنان روی نیمکت آنقدر خوب و منسجم و هماهنگ بودند که براحتی تیم دوم را تشکیل می داد .

علیرغم آنچه که گفته شد امیدهای گیلان نمایش خوبی داشتند و در بسیاری از مواقع موجب آزار تیم اصفهان شدند . در دقایقی از این دیدار شمس و شاگردانش طمع شکست را حس کردند و تیم کامل و پر مهره اصفهان در مقابل کیفیت خوب حمله ، دفاع و توپ ربایی عصبی شدند و تعادل و توازن خود را از دست دادند .

کوارتر اول ترکیب اولیه و اصلی امیدهای اصفهان تا دقیقه 3 نتوانست از دفاع خوب گیلان بگذرد و بازیکنان با تجربه اصفهان داوران دیدار را هم تحت تاثیر گذاشتند تا نبض بازی را بدست بگیرند و نهایتا کوارتر اول با برتری 10 بر 17 اصفهانیها به پایان رسید .

کوارتر دوم هم اصفهانیها یکسره حمله بودند و دفاع خوب و منسجم گیلانیها کار را برای اصفهانیها سخت کرد تا شمس و شاگردانش نتوانستند اختلاف امتیاز خود را زیاد کنند و در کوارتر دو اصفهان با نتیجه 19 بر 13  تیم برتر میدان بود و نیمه اول 23 بر36 با برتری اصفهان به پایان رسید .

کواتر سوم گیلانیها بهتر عمل کردند و برتری 1 امتیازی حاصل بازی خوب گیلان بود تا کوارتر سوم با برتری  15 بر 14 گیلان به پایان برسد .

کوارتر چهارم هم اوج هیجان دیدار بود و گیلانیها هم قسم شدند تا همراه با امیدهای جویای نام خود یار ششم باشند و موجب شوند تا نتیجه بازی خوب گیلان اختلاف امتیاز نزدیک باشد ونهایتا این دیدار با برتری  21 بر 20 گیلان به پایان رسید تا دو کوارتر برتری برای هر دو تیم ثبت شود ، اما نهایتا این دیدار با برتری 70 بر 59 هیت بسکتبال اصفهان به پایان رسید .

امیدهای گیلان در هفته دوم دور برگشت هفته آینده در کرمانشاه میهمان مانیزان کرمانشاه خواهد بود .(ر-471)  


 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna