پنج شنبه 9 فروردین 1403

 

محمد علی رضازاده سرمربی ملوان:پس از پیروزی مقابل شهرداری نوین تبریز و استراحت کوتاه با مرور تمرینات کار را از سر گرفته ایم .

 

تمرینات بسکتبال ملوان بندر انزلی از شنبه از سر گرفته شد

محمد علی رضازاده سرمربی ملوان:پس از پیروزی مقابل شهرداری نوین تبریز و استراحت کوتاه با مرور تمرینات کار را از سر گرفته ایم .

سرویس ورزشی موج برنا تمرینات تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی از شنبه پیگیری شد و ملوانان برای اولین دیدار خود در دور برگشت آماده خواهد شد . ملوانان در جلسه اول تمرین خود با تمرین سبک و بدنسازی کار خود را آغاز کردند .

ملوانان در دور رفت با یک شکست و دو پیروزی کار خود را آغاز کردند و در مسیر شکل گیری تیم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردند و در دور برگشت 10 دی ماه در خانه میزبان عقاب تهران خواهند بود .

محمد علی رضازاده ضمن تشکر از هیئت بسکتبال و شخص دکتر رفیعی و امیر فرماندهی منطقه نیروی دریایی شمال ، امیر باقری بابت شکل گیری و تشکیل و حمایت از تیم افزود : در این دور از تشکیل تیم سعی کردیم از ظرفیتهای بومی به خوبی بهره مند شویم ، به غیر از بازیکنان بومی و سربازان استانی از سرمایه های شهر و استان و کشور هم بهره برده ایم ، جناب آقای حمید گیل زاد به عنوان مدیر فنی ما را راهنمایی و همراهی می کنند . در راستای ارتقا سطح فنی و انگیزه از پیشکسوتان دیگری هم بهره برده اییم که در این مجال نمی گنجد .

 

 

کارشناس تربیت بدنی گفت : کمیته فنی تیم شامل آقایان حمید گیلزاد ، مصطفی یگانه ، سهراب گیلان نژاد ، علی درخشان و با حضور بنده قبل و بعد بازی انجام می شود که بسیار ما را در طراحی و تدوین تمرینات و مسابقات یاری داده است .  

سر مربی ملوان افزود : از پیروزیها خرسندیم اما مغرور نشده ایم و فراموش کرده ایم همانطور که شکست را به فراموشی سپردیم و امیدواریم در دور برگشت هم موفق شویم و نماینده خوبی برای استان گیلان باشیم .  (ر-465)  

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna