جمعه 31 فروردین 1403


رضازاده سرمربی بسکتبال ملوان: هیئت بسکتبال گیلان و دکتررفیعی تلاش زیادی برای شروع دوباره بسکتبال گیلان داشتند و ما هم قسم شدیم تا پاسخ این اعتماد را درست داده باشیم .
سرویس ورزشی موج برنا – لیگ دسته دو باشگاههای کشور امروز هم زمان در شش گروه برگزار شد و ملوان نیروی دریایی بندرانزلی هم از ساعت 16 در تبریز میهمان شهرداری نوین تبریز بود  . تیمی متمولی که ابتدا قرار بود به نام هتل کسری تبریز وارد مسابقات شود اما در ادامه با نام شهرداری نوین تبریز در مسابقات حاضر شده و پا به میدان گذاشت  
ملوان نیروی دریایی بندرانزلی که با تامل و مشارکت هیئت بسکتبال و شخص دکتر رفیعی ، تربیت بدنی نیروی دریایی و بندرانزلی و هیئت بسکتبال بندرانزلی راهی مسابقات شد کار سختی را در پیش دارد و در دوهفته اخیر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند .
اما امروز جمعه 10 آذر ماه و در آخرین دیدار دور رفت به مصاف دومین تیم قدرتمند و متمول آذری یعنی شهرداری تبریز رفت . ملوانان که از اهمیت این پیروزی مطلع بودند ، از ابتدا کار را محکم آغاز کردند و کوارتر اول با برتری 12 بر 10 ملوانان به پایان رسید .
کوارتر دوم ملوانان که رغیب خود را کاملا محک زده بودند توانست نبض بازی را بدست بگیرد و  با برتری 17 بر 6 کلوانان به پایان برسد و نیمه اول با برتری 29 بر 16 ملوانان به پایان رسید .
کوارتر سوم ملوانان فاصله خود را با رغیب بیشتر کردند  و توانستند برتری خود را دیکته کند و نهایتا این کوارتر با برتری 24 بر 7 ملوانان به پایان رسید .
کوارتر چهارم رضازاده که پیروزی خود را قطعی دید تصمیم گرفتند تا از تمام بازیکنان خود استفاده کنند و نهایتا این کوارتر هم با برتری 15 بر 16 ملوانان همراه شد تا نهایتا ملوان نیروی بندرانزلی به پیروزی قاطع بیرون از خانه دست یافت و ملوانان 69 بر 38 به پیروزی دست یافتند تا با 5 امتیاز در مکان دوم جدول 4 تیمه قرار گرفت .   
(ر-450)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna