سه شنبه 28 فروردین 1403


خانمحمدی سرمربی امید گیلان:به دنبال توجیه نیستم،هدف حضور در لیگ است و همیشه با تلاش و عملکرد در زمین بازی حرفم را می زنم .


سرویس ورزشی موج برنا - بالاخره انتظار به سر آمده و گیلان در لیگ کشور نماینده دارد و امیدهای هیت بسکتبال گیلان در حال تلاشند تا با اتکا به تجارب مربی خود حاج علی محمد خانمحمدی و سرمایه گذاری مادی و معنوی دکتر رفیعی و همکارانش جلوه ای از بسکتبال گیلان را به نمایش بگذارند . هرچند خانمحمدی در خصوص شاگردانش و عملکرد تیم سخن نمی گوید و همه چیز را به اذهان عمومی می گذارد ، اما واضح است که تیم در ابتدا راه است و پا به میدانی بزرگ نهاده و باید منتظر زمان بود . جدا از بازی هفته اول در مقابل اصفهانیها همیشه در اردو ، بازی مقابل آراراتیها و مانیزان کرمانشاه جذاب و تحسین برانگیز بود و رضا نوری مربی تیم ملی نوجوانان ، جوانان و مدرس مربیگری فدراسیون بزرگترین گواه این ادعا است ، بپذیریم که بیش از نیم دهه از چنین میادینی دور بوده ایم .
در هفته چهارم این رقابتها گیلان باید به اراک برود ، اراکیها که بسکتبال و در کل ورزشهای توپ و تور ورزش اول آنهاست . کاروان گیلان با شش مصدوم رهسپار مسابقات می شود عدم حضور حداقل ۴ نفر بدلیل مصدومیت مسجل است .
خانمحمدی سرمربی گیلان قبل از سفر همچنان سکوت کرد و گفت : اهل شعار و آرزو نیستم ، دوست دارم خودم و شاگردانم در زمین حرفهایمان را بزنیم . فرصتی مهیا شده در لیگ باشیم ، از بانیان آن خصوصا دکتر رفیعی سپاسگذاریم بنابراین باید ثابت کنیم شایستگی آن را داریم .( ر- ۴۳۰)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna