شنبه 1 اردیبهشت 1403


محمدعلی رضازاده سرمربی ملوان : بسکتبال گیلان مستعد و پر ستاره است و با کمی همت صاحبان صنایع به روزهای پرافتخار قبل خواهیم رسید .


سرویس ورزشی موج برنا - چند سالی بود که بسکتبال در گیلان منتهی به چند ماه لیگ استان بود و باقیمانده ماههای سال کمتر خبری از بسکتبال می شنیدم ، اما این روزها اخبار بسکتبال در چرخش است و در صدر هیتهای پر کار استان قرار دارد . بعد از شروع هفته با فینال پیشکسوتان و لیگ نوجوانان و حضور نمایندگان در لیگ ها نظرها متوجه خود کرده است .
در هفته دوم لیگ دسته دو باشگاههای کشور که حساس و پر حرارت دنبال می شود ، تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی از ساعت ۱۶ روز جمعه ۳ آذر در سالن زنده یاد ربیعی میزبان تیم قدرتمند شهرداری آذر شهر است .
گفته می شود تیمی که با جذب مهره های بومی و غیر بومی خیال صعود به لیگ برتر را داشت و قرار بود در لیگ دسته اول باشگاههای کشور حاضر شود  ، اما با عدم استقبال از لیگ یک در دسته دو حاضر شد . در مقابل ملوانان هم با اتکا به ظرفیتهای استانی و سربازانی که جذب شد در صدد حضوری شایسته است و می طلبد با حمایت هم جانبه از ملوانان و دیگر نمایندگان حاضر در فتح بابی دوباره در سرفصل حضور در لیگهای کشور ، شاهد بازیهای خوب و مهیجی باشیم .
رضازاده ‌و شاگردانش هم قسم شده اند تا با استفادهداز امتیاز میزبانی و ظرفیتهای بازیکنان جوان خود بازی قابل قبولی به نمایش بگذارند و البته به دنبال شگفتی ساز شدن هستند و نیم نگاهی به اولین پیروزی در این دیدار دارند .
رضازاده با بیان اینکه ما گیلان هستیم ، افزود : گیلان همیشه زنگ خطر برای رغیبان بوده است و‌ حریف دسته و پا بسته ای نیستیم ، چند مصدوم داریم و با آرامش ترمینات را پیگیری می کنیم در حال ریکاوری مصدومان هستیم .
سرمربی ملوانان افزود : با همت هیت بسکتبال گیلان و بندرانزلی و تربیت بدنی نیروی دریایی بستری فراهم شده و با تمام قدرت سعی خواهیم کرد ثابت کنیم قدردان زحمات بزرگان هستیم ، ملوان فرصتی مغتنم برای بازیکنان بندرانزلی و استان است که ضمن گذراندن خدمت مقدس سربازی از لذتهای ورزش و بسکتبال دور نباشند . ( ر- ۴۲۹)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna