جمعه 31 فروردین 1403

 

دیدار دوم ملوان نیروی دریایی بندر انزلی و درفک رشت در مرحله حذفی ماقبل فینال با برتری ملوان همراه شد تا ملوان رغیب گلبند در فینال 96-95 باشد .

سرویس ورزشی  موج برنا – چهارمین دیدار دور حذفی جهت معرفی تیمهای فینالیست از ساعت 19 امشب دوشنبه 20 شهریور در سالن شش هزار نفره شهدای رشت برگزار شد و درفک رشت میزبان ملوان نیروی دریایی بندرانزلی بود .

رقابتهای بسکتبال مردان استان گیلان جام استاد آمیغ در مرحله حذفی پیگیری شد و گلبند رشت در نتیجه دو بازی رفت و برگشت به پیروزی رسید و اولین فینالیست مسابقات شد .

دومین طرف این مسابقات درفک رشت و ملوان نیروی دریایی بندر انزلی بود که ملوانان در انزلی به برتری 68 بر61 دست یافتند و امروز دوشنبه 20 شهریور بازی برگشت این دو تیم برگزار شد تا دومین فینالیست این مسابقات معرفی شود .

درفک رشت که ترکیب سالیان اخیر را با درایت حفظ کرده است و فصل به فصل رشد محسوسی را تجربه می کند ، در دور برگشت روند قابل قبولی را طی کرد و با کسب نتایج در خور و پیروزیهای متوالی ، خصوصا مقابل مدعی قهرمانی مسابقات گلبند ، آمار قابل قبولی ارایه دادند و با شایستگی در رتبه دوم دور مقدماتی قرار گرفتند و در شب حساس ماقبل فینال مهدی پور بازیکن پست 5 خود را در اختیار نداشت به مصاف ملوان رفت . ملوانان که دور مقدماتی رتبه سوم را کسب کرده بودند و در بازیهای اخیر با ترکیب ناقص پا به مسابقات می گذاشت ، در دور حذفی هم با 11 بازیکن حضور یافتند .

در کوارتر اول که بیشتر جنبه کنترل و حفظ توپ و نهایتا کسب نتیجه را داشت برتری با درفک بود و با نتیجه 16 بر 10 کوارتر اول را به پایان برد .

در کوارتر دوم علی رغم تلاش درفک ضریب اشتباهات فردی و به ثمر نرسیدن حملات درفک  ، بخت با ملوانان یار بود و با به ثمر رسیدن شوتها  ملوانان به برتری 26 بر 10 رسیدند تا نیمه اول با برتری 26 بر 36 ملوانان همراه شد .

کوارتر سوم سرعت در بازی ، پاس کاری متوالی درفک در حمله جواب داد و در زمان دفاع با یارگیری مناسب برتری 22 بر17 خود را برملوانان دیکته کرد .

کوارتر چهارم اتفاقات زیادی رقم خورد و موجب شد از دقیقه 3 بازی حاضرین و تماشاچیان حاضر در سالن ایستاده بازی را نظاره کردند . آسیب دیدگی میراث کشتکار از ملوان در دقیقه 5 پنج خطا شدن مهران رفعتی و محمد تقی بیژنی دو بازیکن هوشمند ، خوش پرش  و سرعتی درفک هیجان بازی را دو چندان کرد و علی رغم تلاش درفکیها و پیروزی 18 بر 14  در کوارتر چهارم  متاسفانه در عین شایستگی درفک این دیدار حساس و هیجانی پس از 140دقیقه تلاش دو تیم در 4 کوارتر ملوان نیروی دریایی بندر انزلی به برتری 66 بر 67 دست پیدا کرد تا ملوانان به عنوان دومین فینالیست معرفی شوند تا جمعه 24 شهریور به مصاف گلبند برود .

دیدار رده بندی هم در روز جمعه برگزار خواهد شد و درفک رشت و کاوه رودسر به دیدار هم خواهند رفت .

از حاشیه های این دیدار استقبال خوب خانواده بسکتبال و پیشکسوتان جهت دیدار از این دیدار بود و حضور دکتر رفیعی هم مورد توجه حاضران قرار گرفت .

حاج علی محمد خانمحمدی و ابراهیم گل آرا ناظر و نماینده هیت با کمک سید رضا مقیمی سر داور ، اصغر قاسمیان و نعیم حسنی خواه ،  داور اول و دوم این دیداراین دیدار را برعهده داشتند . (ر-198)     

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna