شنبه 1 اردیبهشت 1403

 

پیروزی ملوان نیروی دریایی بندرانزلی مقابل درفک رشت در مرحله حذفی (پلی آف)لیگ مردان گیلان جام استاد هادی آمیغ

سرویس ورزشی موج برنا – رقابتهای بسکتبال مردان استان گیلان جام استاد هادی آمیغ در مرحله حذفی(پلی آف) با برگزاری یک دیدار در بندر انزلی پیگیری شد و ملوان تیم سوم جدول دور مقدماتی به مصاف درفک رشت که رتبه دوم را در دور مقدماتی کسب کرده بود رفت .

این  دیدار که  از ساعت 19 در سالن شهید انصاری بندر انزلی برگزار شد ، گام اول سرنوشت تیم دوم فینالیست را مشخص می کرد برای هر دو تیم اهمیت خاصی داشت و مورد توجه علاقمندان به  بسکتبال قرار گرفت و سالن انصاری جمعیت قابل قبولی را به خود دید و سهم علاقمندان  رشتی هم کم نبود .

از نکات مهم وقابل توجه این دیدار 12 شوت 3 امتیازی بود و حرکات فردی و تیمی هر دو تیم تماشاگران این دیدار رامجذوب کرد و نکته قابل اهمیت اینکه هر دو تیم با جدیت این دیدار را پیگیری می کردند و از ثانیه ، ثانیه وقت خود استفاده می کردند .

در کوارتر اول که هر دو تیم صرف نظر از دقت در نحوه بازی ، از هدر رفتن توپ جلوگیری می کردند و نهایتا کوارتر اول با نتیجه 15 بر 20 و برتری ملوانان همراه شد.

در کوارتر دوم حرکات رو به حلقه و شوتهای منطقه ای ملوانان نتیجه داد و علی رقم تلاش درفک کوارتر دوم هم با برتری 26 بر 15 ملوانان همراه بود تا ملوان نیمه اول را با برتری 41 بر35 به رختکن برود .

کوارتر سوم را هر دو تیم با احتیاط آغاز کردند و سعی داشتند تا کسب نتیجه فاصله زیاد کنند و درفک کوارتر سوم  را با موفقیت پشت سر گذاشت و با برتری 8 بر14 به استراحت پرداخت .

کوارتر چهارم هم درفک موفق تر عمل کرد و به برتری 17 بر 14 دست یافت ، اما نهایتا تلاش دو تیم پس از چهار کوارتر  با برتری 68 بر 61 ملوانان همراه بود.

دیدار دوم این دو تیم هفته آینده درر رشت برگزار خواهد شد تا تکلیف یکی از دو تیم فینالیست مشخص شود . یادآور می شود گلبند رشت اولین دیدار خود مقابل کاوه در رودسر با پیروزی پشت سر گدذاشت .

ابراهیم گل آرا ناظر این دیدار با کمک سیامک نصرا... زاده سرداور، هومن زرافشان و شاهین مومن نژاد داور اول و دوم ،قضاوت این دیدار را برعهده داشتند . (ر-191)    

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna