شنبه 1 اردیبهشت 1403

 

تقاضای مردم از فدزاسیون،کی روش لذت و هیجان رفتن به جام جهانی را ازماگرفت،کی روش بایدبرود،مافوتبال خوب،صعودزودهنگام،رکورددرمقدماتی جام جهانی نمی خواهیم،استرس شرط اول حضورما

سرویس ورزشی موج برنا – امروز و از ساعت 19:30 تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در استادیوم آزادی تهران با حضور غریب به 75000 علاقمند به فوتبال ، البته تیم ملی و ایران به مصاف تیم سوریه رفت . هرچند رکورد دروازه بسته ما شکسته شد ، اما ایران با کسب تساوی مقابل سوریه همچنان شکست ناپذیر باقی ماند .

سوری ها در دیدار امروز با توجه به امید هایی که تصور می کردند بازی را جدی و محکم آغاز کردند و به دنبال حمله های پیاپی و بالاخره توسط ناصر حاج در دقیقه 13 به اولین گل رسید . پس از دریافت گل اول ، حملات ایران اضافه شد و بالاخره در دقیقه 45 سردار آزمون گل اول ایران را به ثمر رساند تا ایران با تساوی به رختکن برود .

نیمه دوم این دیدار در دقایق ابتدایی چند حمله توسط سوریها شکل گرفت ، اما چند دقیقه ای نگذشت تا یازیکنان ما بربازی مسلط شوند و ماحصل این تلاش گل دوم تیم ملی ایران و سردار آزمون در دقیقه 64 به ثمر رسید . برتری ایران در بازی محسوس بود و عدم عطش بازیکنان ما برای رسیدن به گل باعث شد تا علی رغم برتری در توپ و میدان به گل بیشتر نرسیم . بالاخره گل نزدن ما و البته چاشنی بدشانسی موجب شد گل ساده اول ما تکرار شود و بر اساس بی احتیاطی در دقیقه 93 توسط عمر السوما گل دوم را دریافت کردیم تا بازی برده را در دقایق آخر با تساوی عوض کنیم .

با تساوی 2 بر2 ایران و سوریه و تساوی صفر ازبکستان و کره جنوبی موجب شد تا ایران با 22 امتیاز و کره جنوبی با 15امتیاز مستقیما به جام جهانی صعود کنند و سوریه با 13 امتیاز برای شانس مجدد به بازی حذفی راه پیدا کند .

هرچند در گوشه کنار شهرهای کشورمان کم وبیش بساط شادی فراهم بود ، اما کی روش و شاگردانش دلخوشی انتظار را از ایرانیان گرفتند و اجازه ندادند مردم برای یک صعود دلچسب از سوز و گداز همیشگی بهره مند شوند .

در میان محدود حاضران در جشن صعود اکثر غریب به اتفاق حاضران در جشن صعود به جام جهانی خواستار برکناری سریع کی روش شدند تا دوباره هیجان به ایران بازگردد . اکثر مردم بر این اعتقاد بودند که بی خبری ، انتظار و خلاصه جای خالی هیجان رفتنن و یا نرفتن به صورت جدی احساس می شود .

در میان حاضرین در جمع جشن و شادمانی عده زیادی بودند که انتظار داشتند کی روش و شاگردانش از تیم های ملی زیر 23 سال و امید بیاموزند که هیجان حضور را برای ما حفظ کردند و بالاخره این حضور و یا عدم حضورشان علی رغم شایستگی بدان جا رسید که ما در شک عدم حضور تیم ملی امید هوش از سرمان رفته و هنوز سر در گم و مبهوت هستیم .

خلاصه کلام ، فرض بر اینکه ما با گذشت و فراموشی از خطای کی روش و شاگردانش چشم بپوشانیم ، اما اصلا تحمل اینگونه حرکات را نخواهیم داشت ، چرا که کی روش وعده داده در جام جهانی از دور اول و مقدماتی صعود خواهیم کرد و این اصلا خوب نیست که ما از هم اکنون دلواپس فردا نباشیم .

مردم انتظار دارند کی روش سریعا از سرمربیگری تیم ملی کنار گذاشته شود و ایران را ترک کند ، آنها معتقدند ما نیاز به هیجان داریم ، ما دوست داشتیم مزه استرس در پلی آف را درک کنیم . (ر-190)    

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna