چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اولین دیدار از مرحله حذفی با پیروزی گلبند و بیرون از خانه مقابل کاوه رودسر رقم خود تا گلبند کار راحتی در بازی برگشت در خانه داشته باشد .

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای بسکتبال قهرمانی مردان استان گیلان جام استاد آمیغ که در مرحله حذفی پیگیری می شود با برگزاری اولین دیدار در سالن جنیدی رودسر برگزار شد و تیم کاوه رودسر از ساعت 17 به مصاف میهمان خود گلبند رشت رفت .

این دیدار برای هر دو تیم حساس و حیاتی بود و تیم برنده یک گام به فینال نزدیک می شد و به نظر می رسید تیم هماهنگ ، منظم و پر مهره و البته تازه وارد به لیگ که سومین مربی خود یعنی ترابی را در چند بازی اخیر بر روی نیمکت دارد بتواند با استفاده از امتیاز میزبانی نتیجه بهتری بگیرد . در مقابل تیم گلبند که در چند سال اخیر ترکیب کاملا یک دستی را با حفظ شالوده و پایه تیم حفظ کرده به نظر می رسید که با حفظ تعادل در نتیجه بازی کار را در خانه خود و در بازی برگشت یکسره کند .

این دیدار بر خلاف انتظار از ابتدا با تلاش پیگیر دو تیم برای کسب نتیجه دنبال شد و با توجه به شناخت دو تیم از هم در استفاده از نقاط ضعف یکدیگر استفاده کردند و مهارتهای فردی بازیکنان ، حاضران در سالن را متقاعد کرد تا پایان برای کسب نتیجه به انتظار بنشینند .

این دیدار به غیر مهارتهای فردی دو تیم ، مهارتهای تیمی و بازی گروهی هم به نمایش گذاشت که البته از آنجا که نتیجه برای دو تیم مهم بود بعضا به تنش کشیده شد که نشان اهمیت این دیدار داشت .

این دیدار در پایان چهار کوارتر تلاش دو تیم با برتری 76 بر60 گلبند به پایان رسید و بازی دوم این دو تیم در دور برگشت تعیین کننده اولین فینالیست خواهد بود .

حسین شاکری ناظر این دیدار با کمک سیدرضامقیمی سرداور و جواد شیخی نژاد ، محمد شمالی داور اول و دوم این دیدار را قضاوت کردند .

یادآور می شود دومین دیدار دور حذفی چهارشنبه 15 شهریور در سالن شهید انصاری برگزار می شود که ملوان نیروی دریایی بندرانزلی میزبان درفک خواهد بود . (ر- 183)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna