جمعه 31 فروردین 1403

عاشوری ریس کمیته بسکتبال خیابانی : با هدف تشویق و حمایت از امیرحسین پوآت و نسل جوان اولین فعالیت کمیته بسکتبال خیابانی همزمان با بدرقه امیرحسین پوآت و به نام ایشان آغاز به کار کرد .

سرویس ورزشی موج برنا – مسابقه بسکتبال خیابانی جام امیر حسین پوآت با حضور هشت تیم صبح امروز در زمین بسکتبال خیابانی پارک قدس رشت  و به جهت تجلیل از تلاشهای امیر حسین پوآت و یادبود امیر حسین پوآت برگزار شد .

امیرمحمد فرود مسیول برگزاری این مسابقات گفت :  در این دوره از مسابقات 8 تیم ( لوازم ورزشی 5 ، یونیک استریت ، محتشم ، مهر ، جوانان آرنا ، جوانان درفک ، نورت استریت بال ، گانگستریت بال ) به صورت یک حذفی با هم دیدار کردند . این دوره از مسابقات به جهت بدرقه امیرحسین پوآت برگزار شد و بر این اساس با نام ایشان نامگذاری شد .

فرود در ادامه گفت : در دور حذفی تیمهای لوازم ورزشی 5 و نورت استریت بال برای کسب مقام قهرمانی با هم به رقابت پرداختند که نهایتا  نورت استریت بال تیم به مقام قهرمانی دست یافت و تیم لوازم ورزشی 5 به مقام نایب قهرمانی دست یافت .

امیر حسین پوآت بازیکن ارزنده گیلانی پس از حضور در لیگ بسکتبال دانشگاهی آمریکا قرارداد دوساله ای با تیم اولیو هاروی منعقد کرده ، که عاشوری و همکارانش در کمیته بسکتبال خیابانی به مناسبت بدرقه امیرحسین پوآت و به پاس جدیت و تلاش او این تورنمت را برگزار کردند .

عاشوری ریس کمیته بسکتبال خیابانی با اعلام اینکه این تورنمت اولین گام در بسکتبال خیابانی است گفت : دکتر رفیعی سرپرست هیت بسکتبال بارها اشاره کرده اند که باید بسکتبال به محلات بیشتر و بیشتر نزدیک شود تا مردم بهتر و بیشتر این رشته آکادمیک را بشناسند .

وی در ادامه افزود :  همین دلیل در طی چند روزی که این ابلاغ به بنده اعلام شد به همراه دوستانم تصمیم داریم کارهای بزرگی انجام دهیم و این اولین گام بود تا یکی از جوانان خوش نام گیلانی که با حضور خود در لیگ آمریکا اعتباری به بسکتبال گیلان بخشید .

عاشوری با بیان اینکه تعجیل در این کار موجب شد تا در سطح رشت برگزار شود ، افزود : هر چند به دلیل زمان کوتاه این مسابقات در سطح رشت برگزار شد اما چند بازیکن میهمان از شهرهای دیگر استان حضورداشتند .    

سعید پورنایب دبیر هیت بسکتبال استان گیلان که از نزدیک شاهد برگزاری این تورنمت بود با تمجید از اولین فعالیت کمیته بسکتبال خیابانی گفت :

این تورنمت در فاصله ای کوتاه شکل گرفت و بسیار خرسندم که جوانان صدای توپ بسکتبال را در سطح شهر به صدا در خواهند آورد .

پور نایب در ادامه افزود : لیگ بسکتبال مردان گیلان با پیشنهاد جوان اول گیلان به نام استاد آمیغ نامگذاری شد و امروز جوانان بسکتبال خیابانی تصمیم گرفتند تا برای حمایت از امیر حسین پوآت اولین تورتنمت خود را برای تجلیل از ایشان نامگذاری کردند .

یادآور می شوم این تورنمت با قضاوت میرهادی خلیلی به عنوان داور برگزار شد و امیر محمد فرود ورائین برهانی مسئولان اجرایی این مسابقات بودند که نکته جالب توجه نظم ، هماهنگی وآرامش مسابقات بوده است .  

لازم به ذکر است ، طي احكام جداگانه از سوي دكتر محمد رفيعي آقاي پدرام عاشوري بعنوان مسئول و آقايان اميرمحمد فرود و رائين برهاني بعنوان اعضاي كميته بسكتبال خياباني منصوب شدند که این تورنمت اولین فعالیت این گروه بوده است .(ر-181)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna