پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403


شهریار کریمی مزد زحمات خود و شاگردانش را جانانه گرفت،صعود به جمع هشت تیم برتر کشور خستگی سه هفته تمرین سخت را گوارا کرد


سرویس ورزشی موج برنا - روز پایانی رقابتهای نوجوانان کشور در گروه b1 منطقه دو کشور سخت پیش بینی می شد ، هر چند صعود گیلان و خراسان رضوی مسجل شده‌بود اما هر دو تیم حد نهایت را پیش بینی می کردند و جدال روز آخر خراسان رضوی و گیلان خیلی سخت پیش بینی می شد .
هر چند دیدار کردستان و گیلان خیلی نزدیک تمام شد ، اما شهریار کریمی با یک تدبیر مثال زدنی بازیکنان کلیدی خود را استراحت داد تا آماده نبرد با خراسان رضوی شود و دست پر به مرحله بعد گام بردارد .
دیدار دوم امروز چهارشنبه بسیار حساس و حیاتی بود و جنبه حیثیتی داشت و صدر نشین را تعیین می کرد .
شهریار کریمی و‌کادر فنی او خراسان را آنالیز کرده بودند و دقایق اولیه بازی برتری نسبی حاکم بود ، اما در ادامه شاگردان کریمی کاری کردند کارستان و تلاش نوجوانان شایسته گیلان با برتری قاطع ۷۲ بر ۳۸  به پایان رسید تا گیلان با قهرمانی در این گروه خود را در جمع هشت تیم برتر نوجوانان کشور ببیند .
کار برای شاگردان کریمی در دور بعد سخت تر خواهد بود ، چرا که حالا گیلان و ایران انتظار دارند این تیم رنگ خوش مدال را تجربه کند و این با شایستگیهای کادر فنی ، بازیکنان و هیت دور از دسترس نیست .
در دیدار اول امروز کردستان و خوزستان می بایست یک بازی تشریفاتی برگزار کنند که تاثیری در صعودشان نداشت و خوزستان که می بایست ساعت ۹ حاضر می شد در سالن حاضر نداشت و در فرصتهای قانونی به سالن مراجعه نکرد و باخت فنی دریافت کرد و بدین ترتیب کردستان با ۴ امتیاز سوم شد.
ابراهیم گل آرا سرپرست فنی این مسابقات با کمک ( محمد شمالی ، شاهین مومن نژاد و سید اردلان مقیمی ) و ۵ داور همراه تیمها این بازیها را قضاوت کردند . ( ر- ۱۷۶)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna