پنج شنبه 9 فروردین 1403

سرویس ورزشی موج برنا – رقابتهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال جام خلیج همیشه فارس با برگزاری 4 دیدار آغاز شد و تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 18 امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی مقابل تیم پدیده مشهد صف آرایی کرد و با گل های دقیقه 15 (محمد قاضی) و 72 (حسین مهربان) دو بر صفر شکست خورد.

تیم فوتبال استقلال تهران با سرمربیگری (علیرضا منصوریان) با توجه به دو شکست قبلی مقابل صنعت نفت آبادان و سایپا و تساوی بااستقلال خوزستان و کسب چهار امتیاز در طول پنج هفته در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است تا برای رهایی از بحران به فکر چاره ای اساسی باشد . از سوی دیگر قرمزپوشان پدیده با این پیروزی، هشت امتیازی شدند تا جایگاه خود را ارتقا بخشد.

در دقیقه 15 این رقابت (محمد قاضی) مهاجم تیم فوتبال پدیده پشت محوطه 18 قدم استقلال با پاس(اکبر صادقی) صاحب توپ شد و با یک ضربه فنی پای چپ دروازه (مهدی رحمتی) گلر آبی پوشان را باز کرد.

بازیکنان استقلال سه دقیقه بعد از گل خورده، با فرار (علی قربانی) مهاجم این تیم در آستانه رسیدن به نتیجه تساوی بودند که (داریوش شجاعیان) در آستانه دروازه پدیده نتوانست از پاس خوب علی قربانی استفاده کند.

دفاع خوب تیم فوتبال پدیده و حملات نامنظم تیم استقلال سبب شد تا آبی پوشان برای جبران گل خورده در نیمه نخست ره به جایی نبرند.

نیمه دوم را آبی پوشان پایتخت هجومی آغاز کردند تا از سومین شکست خود در این دوره از رقابت های لیگ برتر فوتبال جلوگیری کنند.

 هافبک جدید تیم فوتبال استقلال ( حسن بیت سعید) در نیمه دوم حملات زیادی را بر روی دروازه پدیده طراحی کرد که در نهایت موفق نبود.

منصوریان برای اینکه آهنگ هجومی تیم خود را شدت بخشد در دقیقه 55 و 56 (فرشید اسماعیلی) را برای نخستین بار در فصل هفدهم به جای (مجتبی جباری) و (سرور جباروف) را به جای(امید نور افکن) به زمین فرستاد.

تیم فوتبال پدیده که در این بازی از شیوه 1-5-4 استفاده می کرد، با انجام دفاعی بدون اشتباه در بیشتر زمان های نیمه دوم، آبی پوشان را در رسیدن به گل ناکام گذاشت.

در دقیقه 68(محمد قاضی) گل زن نخست این رقابت می توانست برای دومین بار دروازه رحمتی را باز کند. در این موقعیت قاضی در ضد حمله تیم پدیده توپ را تا پشت محوطه 18 قدم استقلال آورد، اما در موقعیت تک به تک با رحمتی ناکام ماند و کاپیتان استقلال به زیبایی ضربه وی را دفع کرد.

سرمربی استقلال سومین تعویض خود را نیز در دقیقه 67 انجام داد و(مهدی قائدی) جوان ریز نقش بوشهری را به جای (علی قربانی) به میدان فرستاد. قائدی نیز در بدو ورود در دقیقه 73 شوت سر ضربی را از پشت محوطه 18 قدم پدیده راهی دروازه گردان کردکه از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 72 به رغم اینکه استقلالی ها سراپا حمله بودند، اسیر ضد حمله پدیده شدند تا پاس خوب (اکبر ایمانی) به (حسین مهربان) مهاجم سرعتی پدیده برسد و او نیز با یک ضربه فنی آرام دروازه استقلال رابرای بار دوم باز کند.

حملات همراه با استرس تیم فوتبال استقلال در دقایق پایانی این رقابت، اسیر دفاع منظم تیم پدیده شد تا آبی پوشان سومین شکست خود را در این دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال تجربه کنند.

«لوسیانو کروز» و «دن گاسپار» مربیان تیم ملی فوتبال با حضور در ورزشگاه آزادی از نزدیک نظاره گر این دیدار هستند.

منصوریان برای این دیدار از ترکیب مهدی رحمتی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، امید نورافکن ((56 – چپاروف))، داریوش شجاعیان، مجتبی جباری 54 –(( فرشید اسماعیلی))، حسن بیت سعید و علی قربانی ((67 - قائدی)) استفاده کرد.

همچنین ((رضا مهاجری)) سرمربی تیم فوتبال برای مصاف با استقلال از شهاب گردان، عبدالله حسینی، محمدحسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، رضا ناصحی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، معین عباسیان، امین قاسمی نژاد ((48 - حسین مهربان))، محمدرضا خلعتبری((68 - میلاد کمندانی)) و محمد قاضی بهره برد .

در ادامه این رقابتها و در هفته ششم 24 شهریورپیگیری خواهد شد و استقلال تهران در بوشهر به مصاف میزبان خود پارس جنوبی جم خواهد رفت و پدیده هم در مشهد میزبان سایپا خواهد بود .(ر-160)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna