پنج شنبه 30 فروردین 1403

دیداردوتیم جوان و پرتلاش هیت صومعه سراوآرنارشت تا ثانیه های آخر پایاپای دنبال شد،صومعه سرا با برتری یک امتیاز به برتری رسید .  

سرویس ورزشی موج برنا – رقابتهای بسکتبال قهرمانی مردان گیلان جام استاد هادی آمیغ با برگزاری یک دیدار در سالن حجاب صومعه سرا پیگیری شد . تیمهای هیت بسکتبال صومعه سرا و آرنا رشت از ساعت 18 امروز یکشنبه 29 مرداد به مصاف هم رفتند . هر چند نیجه این دیدار برای حضور دو تیم در مرحله حذفی تاثیری نداشت ، اما هر دو تیم با اتکا به مهارتهای فنی تیمی و فردی این  بازیکنان خود بازی جذاب و قابل قبولی نمایش گذاشتند .

 این دیدار در کوارتر اول با برتری نسبی آرنا آغاز شد و در ادامه راه ، کوارتر اول با برتری 14 بر9 آرنا به پایان رسید .

کوارتر دوم با تغییرات بازیکن در دو تیم و تغییر تاکتیک بازی این دیدار با برتری 17 بر11 صومعه سرا همراه بود تا نیمه اول صومعه سرا با پیروزی 26 یر25 یه رختکن برود .

نیمه دوم هم علی رغم تلاش هر دو تیم ضریب هدر رفتن توپ توسط  بازیکنان دو تیم موجب شد تا نتیجه مورد قبول مربیان نباشد و نهایتا این کوارتر سوم با برتری 13 بر 8 صومعه سرا همراه بود .

در کوارتر چهارم آرنا که به دنبال پیروزی در این دیدار بود ، کوارتر چهارم را به مانند کوارتر اول محکم و با یک بازی پرس منطقه ای دنبال کرد و علی رغم برتری 14 بر19 آرنا در کوارتر چهارم ، هیت  صومعه سرا این دیدار را با برتری 53 بر52 به پایان برد.

حاج علی محمد خانمحمدی ناظر این دیدار با همکاری سیامک نصرا..زاده سرداور این دیدار و محمد شمالی ، سیداردلان مقیمی داور اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند .

این رقابتها روز چهارشنبه اول شهریور با برگزاری یک دیدار در سالن شش هزار نفره شهدای رشت پیگیری خواهد شد و از ساعت 18 تیم گلبند رشت میزبان هیت صومعه سرا خواهد بود .

یادآور می شود با برگزاری دیدار روز چهارشنبه لیگ بسکتبال مردان گیلان جام استاد هادی آمیغ در دور مقدماتی به پایان می رسد و 4 تیم گلبند رشت ، درفک رشت ، ملوان نیروی دریایی بندر انزلی و کاوه رودسر در مرحله حذفی برای تعین قهرمان لیگ 96-95 به مصاف هم خواهند رفت .

 گفتنی است گلبند رشت مدافع عنوان قهرمانی است و چند سالی است این عنوان را در کارنامه دارد .  (ر-153)        

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna