شنبه 1 اردیبهشت 1403

ابراهیم گل آرا راهی مشهد شد تا به عنوان نماینده فدراسیون و سرپرست فنی مسابقات رقابتهای دور دوم نونهالان گروه b2  را قضاوت کند

سرویس ورزشی موج برنا – ابراهیم گل آرا رئیس کمیته مسابقات هیت بسکتبال استان گیلان و از داوران ملی و پیشکسوتان بسکتبال و داوری بسکتبال می باشد و طی ابلاغی از سوی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرپرست فنی و نماینده فدراسیون در رقابتهای دور دوم نونهالان قهرمانی کشور در خراسان رضوی و شهر مشهد دعوت شد .

رقابتهای نونهالان قهرمانی منطقه دو کشور در گروه (B) به ميزبانی خراسان رضوی برگزار مي‌گردد.این مرحله از مسابقات بعدازظهر روز سه شنبه 31 مردادماه در دو گروه آغاز می‌شود که خراسان رضوی در گروه B2  با تیم‌های قزوین، کرمانشاه، فارس به رقابت می‌پردازد.

ابراهیم گل آرا طی سه روز این رقابتها را با حضور شش داور از مشهد و داوران همراه اعزامی تیمها قضاوت خواهد کرد .

 

  مسابقات نوجوانان منطقه دو کشور در گروه b1 به میزبانی رشت برگزار می شود منصوب شدند . در این دوره از مسابقات 4 تیم گیلان ،خراسان رضوی ، کردستان و خوزستان به مدت 3 روز در رشت و در سالن شش هزار نفره شهدای رشت  به رقابت خواهند پرداخت .

ابراهیم گل آرا از حضور سه داور گیلانی و حضور چهار داور همراه تیمها برای قضاوت این بازیها خبرداد و گفت : رقابتها در این مرحله حساس تر خواهد بود و طبق شناخت از تیمهای حاضر بازیهای زیبایی را شاهد خواهیم بود . (ر-152)

 

خبراین ابلاغ همزمان با تولد این داور بسکتبال اعلام شد ، ابراهیم گل آرا متولد 28 مرداد 1332 می باشد .

پایگاه خبری موج برنا تولد این داور ارزنده و با اخلاق گیلانی را تبریک می گوید .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna