جمعه 31 فروردین 1403

 

دکتررفیعی سرپرست هیت بسکتبال:درطی 63روزفعالیت،95 نشست با کمیته ها و چهار بازدید از شهرستانها،فعالیت و راه اندازی سایت بسکتبال خیابانی در 5 شهر، گزیده فعالیت بسکتبال گیلان و ماحصل زحمات همه همکاران و خانواده بسکتبال گیلان است .  

سرویس ورزشی موج برنا – همزمان با روز خبرنگار دکتر رفیعی نود و پنجمین نشست خود را با اعضا شورای روابط عمومی برگزار کرد و از اعضا شورای روابط تقدیر کرد .

 دکتر رفیعی سرپرست هیت بسکتبال استان گیلان ، ضمن تبریک روز خبرنگار گفت : وظیفه روابط عمومی تنها به انتشار اخبار منتهی نمی شود ، روابط عمومی باید با حضور به موقع در کمیته ها ، هیتها و باشگاهها در پوشش فعالیت و زحمات همکاران از دورترین تا نزدیک ترین آنها بکوشد .

دکتر رفیعی در ادامه افزود : هیت در ابتدا راه است و در مدت 63 روز فعالیت اتفاقات خوبی افتاده است ، ماحصل جلسات و نشستهای انجام شده افتتاح پنج سایت بسکتبال خیابانی در شهرهای تالش ، رودسر ، کوچصفهان ، آستانه و رشت است و طبق مذاکرات انجام شده با شهرداری رشت در ده محله قطعی شده که دو محل برای بانوان و 8 محل برای آقایان برنامه ریزی شده که تعدادی از آنها در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید .

سرپرست هیت بسکتبال در ادامه افزود : هیت بسکتبال در ابتدا راه است و همچنان راه بسیار طولانی در پیش است و باید هدفمند و پر تلاش حرکت کنیم و وظیفه روابط عمومی انتقال اخبار و فعالیت های انجام شده است ، زحمات همه فعالان در جای جای استان گیلان باید قدر دانی شود و حداقل وظیفه ما انتقال و انتشار این اخبار است .

 

دکتر رفیعی گفت : هفته گذشته دیداری با آقای مشحون داشته ایم و در خصوص خلاصه عملکرد 2 ماه اخیر صحبتهایی شد و بنده حامل پیام تشکر و خدا قوت ایشان هستم .

وی در ادامه گفت : آقای رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان هم با تمجید از فعالیتهای انجام شده در زمینه بازدیدها ، توسعه بسکتبال و اعزام تیمهای منتخب در رده های سنی خواستار انعکاس هر چه بیشتر اخبار و فعالیتها در پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان استان شدند .

 

دکتر رفیعی در پایان اضافه کرد : بنده هم به فعالیت گروهی و شورایی روابط عمومی معتقدم و امیدوارم همچنان بازوان قدرتمند و پر توان برای هیت بسکتبال استان باشید .

دکتر رفیعی با اشاره به تجلیلی که به مناسبت روز خبرنگار در اداره ورزش از آقای حسین مجرد به عنوان خبرنگار فعال و برتر در حوزه ورزش انجام شد، افزود : انتخاب شما در این حوزه نشان از ظرفیتها و پتانسیل بالای این کمیته است و امیدوارم در توسعه و ترویج بسکتبال موفق باشید .

در پایان این مراسم خانمها عظیمی ، عادلی و آقایان مجرد ، رحیم زاده و محمدپور با اهدای هدایایی تقدیر شد .

گفتنی است آقای رسول محمدپور بعنوان دبیر کمیته روابط عمومی انتخاب شد .(ر-131)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna