پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

مدرسه شهید صدیقی صومعه سرا با هدایت شهریار کریمی در متوسطه اول نماینده گیلان در آموزشگاههای کشور،صدیقی صومعه سرا در آخرین لحظات جایگزین البرز رشت شد

سرویس ورزشی موج برنا – رقابتهای آموزشگاههای کشور در مقطع متوسطه اول (راهنمایی) با حضور 27 تیم و در مقطع متوسطه دو (دبیرستان) با حضور 22 تیم در فارس برگزار شد و مدرسه راهنمایی عظیم صدیقی صومعه سرا که در آخرین لحظات جایگزین البرز رشت شده بود با هدایت شهریار کریمی و دبیرستان پروفسور سمیعی رشت با هدایت آرش بالازاده نمایندگان گیلان در این مسابقات بودند .  

در گام اول شهریار کریمی و شاگردانش مقابل سمنان به پیروزی رسیدند . در دومین دیدار به مصاف آذربایجان غربی رفت و با پیروزی مقتدرانه 43 بر13 به مرحله بعد صعود کردند .

جنجال مازندرانها ورق را برگرداند اما در کوارتر چهارم شهریارکریمی و شاگردانش نتیجه را عوض کردند

در دیدار مازندران و گیلان و در کوارتر اول گیلان با 10امتیاز برتری تیم برتر میدان بود اما با درگیری که تماشاگران مازندرانی به پا کردند دردقیقه آخر بازی ازحریف خود عقب اقتاد اما با هوشیاری کادرفنی و تلاش ستودنی بازیکنان نتیجه بازی تغییر کردو نهایتا تیم آموزشگاه شهيد عظيم صديقى صومعه سرا با نتیجه 44 بر42 نماینده مازندران را شكست داد و به جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانى كشور مدارس صعود کرد. در ادامه راه این تیم به مصاف تیم قدرتمند خوزستان رفت و مقابل این تیم با پیروزی 42 بر39 میدان را ترک کرد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد .

چیدمان بد بازیها و خستگي بازیکنان مانع از فيناليست شدن نماينده گيلان شد.

درمرحله نيمه نهائي رقابتهاي دانش اموزشي كشوردر مقطع متوسطه اول تيم گيلان كه بدليل قرعه بازيها طي كمتر از٢٤ساعت سومين بازي خودرا انجام مي داد بدليل خستگي مفرط بازيكنانش نتوانست پرفروغ ظاهر شود ودر مقابل گلستان تن به شكست دادو از رسيدن به فينال باز ماند .

تیم مدرسه عظیم صدیقی صومعه سرا نمایندگان مقطع اول متوسطه به مقام چهارم دست یافت .

تیم مدرسه عظیم صدیقی صومعه سرا نمایندگان مقطع اول متوسطه علی رغم شایستگی و بدلیل تعدد بازیها و خستگی بازیکنان نتوانست به فینال راه یابد در مرحله رده بندی به مصاف البرز رفت و قبول شکست مقابل البرز به مقام چهارم بسنده کرد .

نکته مهم اینکه کسب مقام چهارم در بین 27 تیم حاضر در این مقطع ستودنی است . (ر-104)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna