پنج شنبه 9 فروردین 1403

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - نیمه اول دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و سپیدرود رشت خیلی سرد و کسل کننده در حال پیگیری بود که سر و صدایی از سکو ها بلند شد و نظر همه را جلب کرد . هواداران سپیدرود رشت با پیراهن های یکدست که در ابتدای دیدار در استادیوم حضور نداشتند در اوایل نیمه اول وارد استادیوم شدند، آنها که تعدادشان بیشتر از هواداران گسترش فولاد بود با سر و صدا و تشویق های خود بنیان دیزل تبریز را قرق کردند.

سپیدرودی ها پیش از این نیز در شهرهای مختلف تیم خود را همراهی می کردند، اتفاقی که در اولین بازی این تیم در لیگ هفدهم و برابر نفت در ورزشگاه تختی تهران نیز افتاده بود.

 

سرمربی سپیدرودی پس از شکست یک برصفر تیمش مقابل گسترش فولاد گفت : در سه هفته ابتدایی لیگ هفدهم عدالت فوتبال زیر سوال رفته است و این تیم نباید هر سه بازی خود را واگذار می کرد.

 

علی نظرمحمدی افزود : تیم سپیدرود بازی خیلی خوبی ارائه داد و تیم گسترش حرفی برای گفتن نداشت. ما در پایان نیمه اول باید با زدن دو یا سه گل بیرون می‌آمدیم، اما به گل نرسیدیم.

وی در ادامه گفت : هیچ‌کس بازی خوب را از تیم شکست خورده نمی‌پذیرد و همه به دنبال پیروزی هستند. مسئولیت این شکست را می‌پذیرم. گل‌هایی که ما دریافت می‌کنیم شبیه گل‌هایی است که در لیگ یک زده می‌شود. امیدوارم فوتبال روز خوبش را به ما نشان دهد و بتوانیم در ادامه لیگ موفق باشیم.

 

سرمربی سپیدرود افزود: برتری تیم گسترش فقط روی ضربات آزاد و اوت دستی بود و روی همین تاکتیک هم به گل رسیدند. فکر می‌کنم در تمام مدتی که در فوتبال هستم شرایطی مانند الان سپیدرود ندیده‌ام. به هیچ عنوان لایق شکست نبودیم و در هر دو نیمه نسبت به حریف‌مان برتر بودیم، اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد.

 

 

وی یادآور شد: در دقیقه دوم مسابقه روی ارسال حسین ابراهیمی باید به راحتی گل می‌رسیدیم، اما نشد. فکر می‌کنم گل نکردن آن توپ سخت‌تر از گل کردنش بود. باید باز هم از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کنیم. با تلاش و تمرین است که به شرایط ایده‌آل می‌رسیم.

 

نظرمحمدی خاطر نشان کرد: با توجه به بضاعتی که ما داشتیم، نمی‌توانستیم خرید آن‌چنانی کنیم و بازیکنان لیگ برتری به خدمت بگیریم. سعی می‌کنیم با تلاش و آنالیز بیشتر، نواقص‌مان را برطرف کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود درباره مشکلات این تیم نیز گفت: تمام مشکل سپیدرود این است که نمی‌تواند گل‌ بزند. امروز اگر در دقایق اول گل می‌زدیم، اعتمادبه‌نفس به ما برمی‌گشت. با تمام احترامی که برای گسترش فولاد قائلم، اما معتقدم که این تیم امروز به‌غیر از ضربات آزاد و شروع مجدد، کار دیگری نکرد و فرصت دیگری نداشت.

 

نظرمحمدی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا قصد ندارید در نقل‌وانتقالات مهاجم جذب کنید، تصریح کرد: من نیازی به این کار نمی‌بینم. در خط حمله بازیکنان خلاقی داریم. درست است که گل نمی‌زنیم، اما در دو بازی قبلی هم فرصت‌های زیادی روی دروازه حریفان ایجاد کردیم. اگر بچه‌ها کمی دقت می‌کردند، می‌توانستیم به گل برسیم.

 

وی با اشاره به مشکلات سپیدرود در سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: شما خودتان می‌دانید یکی از مشکلاتی که باعث می‌شد سپیدرود در این سال‌ها در سطح اول فوتبال ما نباشد، مشکلات مالی بود. کسی از باشگاه‌های خصوصی حمایت نمی‌کند.سپیدرود هم تقریباً ۵۰ سال است که خصوصی است. ما سال گذشته تیم را با هزار مشکل بالا کشیدیم و بازی در لیگ برتر هم بسیار نفس‌گیر است. ما در لیگ برتر باید مقابل تیم‌هایی که متمول هستند و می‌توانند خودشان را تا دندان مسلح و تجهیز کنند، بازی کنیم که کار بسیار سختی است.

 

سرمربی سرخ پوشان افزود: علی‌رغم اینکه گسترش فولاد از نظر مالی شرایط خوبی دارد، اما تا کنون نتوانسته خودش را به بالای جدول برساند. اوضاع مالی و سخت‌افزاری ما به شکلی است که باید از این نتایج هم راضی باشیم. با این وجود، از حداکثر توان‌مان استفاده می‌کنیم.

 

نظرمحمدی با ابراز نارضایتی از کمبود امکانات در تیم سپیدرود، یادآور شد: ما هنوز یک آدمک برای ضربات ایستگاهی نداریم و هر روز با ۱۹ توپ تمرین می‌کنیم. این‌ها بخشی از مشکلاتی هستند که در سال‌های اخیر اجازه ندادند سپیدرود به لیگ برتر برسد. سپیدرود سال‌ها درجا زده است و من الان شرمنده هواداران هستم. آنها می‌دانند که ما چقدر تلاش می‌کنیم و با دستان خالی برای سپیدرود می‌جنگیم. الان بضاعت ما همین است.

 

وی در واکنش به بروز بحث‌هایی مبنی بر کنار رفتنش از کادر فنی تیم سپیدرود، تأکید کرد: اگر هواداران بگویند که مشکل من هستم، مقابل آن مقاومت نخواهم کرد. من عاشق شهرم هستم و این را هم نشان دادم. امیدوارم بازیکنان به شرایط مناسب برگردند.

 

سرمربی تیم سپیدرود با بیان این که ما به یک برد نیاز داریم یادآور شد: امروز بچه‌ بازی منطقی و حساب‌شده‌ای ارائه دادند. آنها تقریباً در هر دو نیمه خوب بودند.

 

در هر سه بازی، گل‌هایی که خوردیم در سطح لیگ یک بود. در این بازی خیلی بهتر از دو بازی قبلی بودیم. گل‌هایی که دریافت می‌کنیم در شان خودم و سپیدرود نیست.

 

لوکابوناچیچ هم تلاش سرخ پوشان را ستود  

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تأکید کرد که تیمش مستحق پیروزی مقابل سپیدرود رشت بوده است ، البته خوش شانس هم بوده است .

لوکا بوناچیچ پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: ما در این بازی استرس داشتیم. بازی را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد، نیمه اول که می‌شود گفت تیم سپیدرود برتر بود و بازی را کنترل می‌کرد و نیمه دوم که ما در اختیار گرفتیم.

 

ما در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. خوش شانس بودیم و مستحق این برد. بچه‌ها خیلی تلاش کردند. از همین‌جا به بازیکنانم تبریک می‌گویم که اولین پیروزی در کسب کردند.

یادآور می شود دیدار هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتبال جام خلیج همیشه فارس در روز پنج شنبه در رشت پیگری خواهد شد که سپیدرود میزبان پیکان تهران خواهد بود . (ر-98)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna