پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

سرویس ورزشی موج برنا  – علی نظرمحمدی در نشست خبری پیش از بازی گسترش فولاد – سپیدرود رشت، اظهار داشت: ابتدا جا دارد سلامی به تمام مردم خونگرم آذربایجان شرقی داشته باشم. به خبرنگاران هم روز خبرنگار را تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه موفق باشند.

نظرمحمدی سرمربی سپیدرود با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر و لیگ یک اصلاً قابل مقایسه نیستند ، همه تلاش‌مان را می‌کنیم که سپیدرود جایگاهی در شأن مردم رشت داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط حریف تبریزی تیمش افزود: گسترش فولاد از لحاظ ساختاری وضعیت خیلی خوبی دارد. جا دارد به آقای زنوزی تبریک بگویم و از او تشکر کنم، چون در سایر تیم‌های ایران چنین امکاناتی دیده نمی‌شود. گسترش فولاد با توجه به تغییراتی که داشته نیازمند زمان است و ما این تیم را یک تیم ضعیف نمی‌دانیم، چون لوکا مربی با تجربه‌ای است.

 

نظرمحمدی همچنین تصریح کرد: بازیکنان زیادی از تیم گسترش فولاد تغییر کرده‌اند. هم تیم ما و هم این تیم اگر زمان مناسبی داشته باشیم، شکل مناسب تیمی را پیدا می‌کنیم و حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. ما هفته به هفته شاهد پیشرفت تیم‌مان خواهیم بود. در نهایت امیدوارم فردا هر تیمی که شایسته است، پیروز این مسابقه شود.

 

شادابی در اردو سرخ پوشان سپیدرود ، جشن تولد در سالروز تولد غلامرضا رضایی

چهارشنبه شب پیش از نبرد حساس دو تیم سپیدرود با گسترش فولاد در محل اردوی سرخ پوشان در تبریز ترتیب برگزاری یک جشن تولد داده شد تا شب تولد غلامرضا رضایی گرامی داشته شود.

اسامی داوران دیدار سپیدرود – گسترش فولاد ، فریدون اصهفانیان ناظر این دیدار خواهد بود.

امروز پنج شنبه 19 مرداد از ساعت 18:15 سپیدرود در استادیوم بنیان دیزل تبریز به مصاف فولاد گسترش تبریز خواهدرفت وهده حسن اکرمی داور این دیدار حساس خواهد بود و علیرضا ایلدروم و میریعقوب حجتی وی را در این امر یاری می کند. علی بای داور چهارم است و ناظر این بازی هم فریدون اصهفانیان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز هم از انگیزه بالای بازیکنانش برای کسب اولین سه امتیاز فصل خبر داد

  لوکا بوناچیچ در نشست خبری قبل از بازی مقابل سپیدرود رشت با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: باید صادق بوده و دنبال حقیقت باشیم. من دو ماه است که در تبریز هستم و مطالبی در رسانه‌ها می‌بینم که حقیقت ندارد. هر کسی می‌تواند دیدگاه خودش را مطرح کند اما نباید از اسم من استفاده کنند.

 

بوناچیچ درخصوص بازی مقابل سپید رود بیان داشت: ما با تیمی بازی داریم که مشکلاتی مانند ما دارد. آنها هم مثل ما برنامه ریزی داشتند که فصل خوبی داشته باشند و یکسری بازیکنان را اول فصل به تیمشان اضافه کردند.

وی در مورد اشتباهات بازیکنان در خط دفاع، گفت: بر اساس انتظارم بازی نمی‌کنیم. در خط دفاع بازیکنان با تجربه داریم اما در این دو بازی عملکردی داشتند که باعث شدند که ما به دیدگاهمان شک کنیم که آیا تصمیم درستی در مورد جذب آنها گرفتیم یا نه. در بازی اول و دوم اشتباهات فردی داشتیم. بازهم تأکید می‌کنم اشتباه فردی از سوی بازیکنان با تجربه بوده است. خط حمله و هافبک از خطوط تشکیل دهنده تیم هستند. یک تیم باید خودش را بالا بکشد. اگر این اتفاق بیفتد خط دفاع هم بهبود پیدا می‌کند. اگر در یکی دو بازی آینده اگر به این نتیجه رسیدیم که خط دفاع نمی‌تواند ما را راضی کند قطعا به تقویت تیم فکر خواهیم کرد.(ر-95)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna