پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

سرویس ورزشی موج برنا _ سالن شش هزار نفره شهدای رشت شاهد برگزاری دور دوم مسابقات قهرمانی نوجوانان بانوان کشور است  که از پنج شنبه 12 مرداد به ميزبانى گيلان در حال برگزاريست . شايان ذكر است كه تيم هاى خوزستان،گلستان،كرمانشاه و گيلان میزبان در گروه B٢ قرار دارند.

در روز نخست ابتدا دختران نوجوان شایسته گيلان به مصاف خوزستان رفتند که این دیدار از ساعت ٩ صبح روز پنجشنبه ١٢ مرداد ماه برگزار شد که گیلانیها با اقتدار وبا نتيجه ٥١ بر ٣٥ به پیروزی رسيدند .

كرمانشاه نيز مغلوب گيلان شد تا روند پیروزیها ادامه دار باشد :

تيم نوجوانان بانوان گيلان در ديدار دوم خود به مصاف كرمانشاه خوب و سخت کوش رفت . گیلانیها از ابتدا بازی را با جدیت و تلاش آغاز کردند و ماحصل تلاش آنها پس از چهار کوارتر به پیروزی انجامید و گیلان دومین دیدار خود را با اقتدار و با برتری 60بر 48 به پایان رساند . هر چند صعود گیلان جدی تر از رغیبان خود است اما باید گفت  تنها يك قدم تا راهيابى به مرحله يك چهارم نهايى مسابقات قهرمانى كشور فاصله دارد.

تيم نوجوانان بانوان گيلان پس از پيروزى هاى ارزشمند خود مقابل خوزستان و كرمانشاه ، صبح جمعه ١٣ مرداد ماه ساعت ٩ صبح در آخرين ديدار خود در اين مرحله از مسابقات ، به مصاف گلستان خواهد رفت.

در دیگر دیدارها این نتایج بدست آمد در مصاف گلستان و کرمانشاه گلستان با نتیجه 27 بر31 بازی را به کرمانشاه واگذار کرد ودر دیدار خوزستان و گلستان ، دختران خوزستان با نتیجه  56 بر 41مقابل گلستان به برتری رسید .

شایان ذکر است سرکار خانم فرانك قباديان سرپرست فنى مسابقات و نماینده فدراسیون بسکتبال هستند که  ٦ داور كه ٣ داور گيلانى (خانم ها پريسا يعقوبى ،مهسا مختارى و سميرا صبح خيز ) ایشان را در امر قضاوت یاری می کنند .

گفتنی است تيم نوجوانان شایسته بانوان گيلان هم با هدايت خانمها مريم باقرى و شادى عادلى در این مسابقات حضوری موفق داشته است . (ر-71)

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna