جمعه 10 فروردین 1403

رحیم زاده موج برنا - در طی دهه بخشندگان حیات که از میلاد حضرت معصومه (س) آغاز شده و تا میلاد امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت ، طرحی که توسط انتقال خون در حال اجراست و شش روز آن سپری شده تعداد زیادی برای اهدا خون در انتقال خون استان حاضر شدند و علی رغم اشتیاق به اهدا خون در مرحله معاینه و تکمیل مدارک مردود شدند و بعضی بدلیل سن کم و یا بعضی بدلیل کهولت سن مردود شدند ، نکته جالب تاسف و اندوه بدلیل مردودی بود و مثل راه گم کرده هایی بودند و با  احساس بدی ترک محیط می کردند ، شوق اهدا خون و حس همدلی یک معجزه و یک لطف الهی است .
در میان اهدا کنندگان حضور یک دختر نوجوان ، سرکار خانم صدف مرداپور متولدبهمن ۱۳۷۷ هستند که با هدف شرکت در طرح بخشندگان حیاط و طرح فرشتگان حیات و البته با تشویق آقای محمدمرادپور که یک اهدا کننده مستمر خون و پلاکت و پدر این دختر ایثار گر و نوع دوست است به این مهم هدایت شد .
با دیدن این صحنه و تصویر زیبا و تغییر نسل شگفتی ایثار نمایان می شود و البته این موضوع در ذهن تداعی می شود که عضو جدید نیست و خیلی زودتر از این اهل همین خانواده است و نقشه راه را بلد بوده و راه را براحتی پیدا کرده است .
دکتر مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان در روز نهم مرداد و در اوج تردد کاری و میهمانان خود این عضو جدید و در واقع فرشته حیات را دعوت کرد و مورد تقدیر و تشویق قرار داد .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna