شنبه 1 اردیبهشت 1403
موج برنا - به گزارش روابط عمومی انتقال خون گیلان – دکتر مرادی مدیر کل انتقال خون استان گیلان به منظور سرکشی و بررسی آمادگی واحدهای مختلف انتقال خون استان گیلان جهت پذیرایی از علاقمندان به فرهنگ سازی و اهدا خون در اولین دوره طرح بخشندگان حیات به واحدهای مرتبط رفته و ضمن بررسی امکانات و‌ظرفیتهای موجود و ضمن رضایت از آمادگی همکاران خود اعلام کرد : همه چیز برای برگزاری یک طرح خوب مهیاست و تمامی همکاران مثل سنوات گذشته با تمام قوا از میهمانان و مراجعین این طرح استقبال خواهند کرد.

وی در ادامه افزود : تاکنون اصناف ، گروههای مختلف ، خصوصا ورزشکاران  ، یار و همراه ما بوده اند و در خصوص مشارکتهای مردمی از انجمن حمایت از داوطلبین  اهدا کنندگان خون استان بهره برده ایم ، طرحهای مختلف مثل دهه بخشندگان حیات و یا اعلام سفیران انتقال خون  به ‌منظور هدفمند‌ سازی  برنامه ریزی شده است .

یادآور می شود ، طرح بخشندگان حیات از میلاد حضرت معصومه (س) آغاز و تا تا میلاد امام مهربانیها امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت و هر روز مربوط به قشر خاصی اعلام شده است .

دکتر مرادی خاطرنشان شد : این طرح با هدف ترویج اهدا ی خون و فرهنگ اهدای خون برگزار می شود تا جوامع مختلف حتی اگر نمی توانند خون اهدا کنند ولی در ترویج و فرهنگ سازی اهدا خون ما را یاری نمایند.

مدیر کل انتقال خون استان گیلان همچنین با ابراز امیدواری از پیشرفت های صورت گرفته در زمینه افزایش اهدای خون در استان و نیز بهره گیری از علم روز در موضوع فرآورده های خونی از تلاش دست اندکاران اداره کل انتقال خون گیلان قدردانی کرد.

پایگاه انتقال خون استان  با آمادگی کامل همه روزه  تا ساعت 19 و همزمان با دهه بخشندگان حیات پذیرای در انتظار اهداکنندگان خون هستند

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna