سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

موج برنا - به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان گیلان  طی فراخوانی که ۲۱ تیرماه با همکاری کمیته سایکل توریست و روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری استان گیلان انجام شد ، آقای سامان یوسفی رئیس کمیته سایکل توریست دوچرخه سواری استان گیلان به همراه دوچرخه سوارانی از سراسر استان گیلان مسیر ورزشگاه عضدی تا انتقال خون استان گیلان را با بدرقه مریم بخشی معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ، شاهمحمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت و ایمان دلیل حیرتی رئیس هیئت دوچرخه سواری گیلان رکاب زدند و نهایتا با استقبال دکتر مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان ، دکتر طالبیان جانشین مدیرکل انتقال خون گیلان، دکتر گیتی ایزدی پور سخنگو و مدیر پزشکی انتقال خون استان گیلان و دیگر پرسنل این اداره در محل انتقال خون حاضرشدند.

در این برنامه هیئت دوچرخه سواری استان گیلان پیراهن دوچرخه سواری را با امضا دوچرخه سوارانی که در این حرکت فرهنگی شرکت کردند را  به انتقال خون استان هدیه داد.

دکتر مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان  آقایان ایمان دلیل حیرتی حیرتی دوچرخه سوار ملی پوش و سامان یوسفی مسئول کمیته سایکل توریست را بعنوان اولین سفیران ورزشی در دوچرخه سواری استان گیلان معرفی کردند.

در پایان انتقال خون استان گیلان پس از صبحانه و پذیرایی از دوچرخه سواران هدایایی به رسم یاد بود به رکاب زنان ترویج فرهنگ اهدای خون تقدیم نمود .

خاطر نشان می شوم : در خصوص ترویج بین المللی اهدا خون ، کاروان دوچرخه سواری استان گیلان در سفر خود که از روز شنبه هفتم مرداد  به شهر باکو ی کشور آذربایجان آغاز خواهد شد پیام این اداره را نیز در مسیر حمل کرده و به سفیر ایران در باکو تحویل خواهند داد.

دکتر مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان با بیان اینکه یکی از این کارها، اهدای خون برای نجات جان مصدومان و آسیب دیدگان است، گفت : باید به تمامی اهدا کنندگان خون آموخته شود که اهدای خون به صورت مستمر داشته باشند.

وی افزود: این حرکت دوچرخه سواران یک رفتار والا است و باید به دنبال الگو سازی و ترویج چنین حرکات خودجوش اجتماعی باشیم.

مدیرکل انتقال خون استان گیلان در پایان با تاکید بر شعار سال جاری که " اهدای خون همیشگی است ؛ اهداکننده مستمر بمان " گفت: امیدواریم برای پیام رسانی با هدف همبستگی جهانی و اعتلای غرور آمیز پرچم سه رنگ ایران همچون همیشه موفق و سر افراز باشیم.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna