جمعه 10 فروردین 1403

هر چقدر درفک خوب بود ، آرنا بدون برنامه وارد میدان شد و احساسی بازی کرد .

رحیم زاده موج برنا – رقابتهای بسکتبال لیگ قهرمانی مردان گیلان جام استاد هادی آمیغ با برگزاری یک دیدار از دور برگشت این رقابتها از ساعت 17:30 امروز چهارشنبه 7 تیر 1396  در سالن شش هزاره نفره شهدای رشت  برگزار شد . این دیدار که دومین شهر اورد رشت محسوب می شود ، درفک رشت میهمان آرنا رشت بود . تیم درفک رشت که در هفته های اخیر بازیهای  خوبی را به نمایش گذاشتند  با ترکیبی از جوانان با تجربه خود به مصاف تیم جوان و با انگیزه آرنا رفت ، آرنا هم با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه و با مهارتهای فردی بالا بازیهای خوبی را در لیگ امسال به نمایش گذاشته اند و این دیدار با توجه به بازیکنان جوان و خلاق دو تیم می توانست مورد توجه علاقمندان حاضر در سالن قرار بگیرد .

در کوارتراول بازی پایاپای پیگیری شد و درفک میزبان با 2 امتیاز برتری به استراحت پرداخت و کوارتر دوم هم بازی احساسی دو تیم موجب شد ضریب خطا دو تیم بالا برود و نهایتا نیمه اول با برتری 26 بر 22 درفک به پایان رسید و آرنا با قبول شکست به رختکن رفت . تیم جوان آرنا نیمه دوم را خوب آغاز کرد ، اما به ثمر ننشستن شوتهای منطقه ای و برشها و نفوذ های ناموفق بازیکنان آرنا تیم را دچار مشکل کرد و رفته رفته درفک بر بازی مسلط شد و نهایتا  مهران رفعتی گارد راس درفک با یک بازی بدون اشتباه و حضور در تمام مناطق آمار خوبی به جا گذاشت و نهایتا این دیدار با برتری 50 بر31 درفک به پایان رسید .

 ابراهیم گل آرا ناظر این دیدار با همراهی سیامک نصرا.. زاده بعنوان سر داور ، هومن زرافشان و محمد شمالی داور اول و دوم قضاوت بازی را برعهده داشتند .

از حاشیه های این دیدار می توان به حضور افشین رضا پور مربی گیلانی اسبق تیمهای ملی نوجوانان و جوانان و کارشناس ورزشی رسانه ملی یاد کرد ، افشین رضاپور به همراه اصغر قاسمیان از نزدیک این دیدار را مشاهده کردند .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna