پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

حمیدرضا رحیم زاده موج برنا - دکترمحمدرفیعی سرپرست هیئت بسکتبال گیلان در گفتگو با خبرنگار موج برنا گفت : حضور در لیگ کشور ، پایگاه استعدادیابی ، همگانی کردن بسکتبال اولویت اصلی است تا گیلان مهد بسکتبال شود .

عصر دیروز سه شنبه ۳۰ خرداد سالن گفتگوی رویال میزبان اهالی بسکتبال بود تا دومین نشست عمومی اهالی بسکتبال با عنوان هم اندیشی خانواده بسکتبال برگزار شود .
اولین و با ارزش ترین حاشیه این مراسم ابتدای آن بود تا دکتر رفیعی و همکارانش نمایشی زیبا از مجمع متخصصین داشته باشند و آنهم آغاز مراسم راس ساعت ۱۶:۳۰ بود ، یعنی راس ساعتی که اعلام شده بود .
در این نشست روسای هیتهای رشت ، لاهیجان ،رودسر ، آستانه اشرفیه ، صومعه سرا ، فومن ، رضوانشهر و تالش حضور داشتند  و نمایندگان تیمهای کاوه ، آرنا و جمعی از بانوان فعال در بسکتبال و‌کمیته های داوران ، انظباطی و‌مربیان به شرح عملکرد ، کمبودها و‌درخواستها پرداختند که در این میان پایگاههای استعدل یابی ، لیگ منظم ، حضور در لیگهای کشور ، همگانی شدن بسکتبال به شور و‌ مشورت گذاشته شد .

در ادامه دکتر رفیعی  سرپرست جدید هیت بسکتبال افزود :
برای منفی بافی و بیان ضعفهای اشخاص نیامده ام بلکه آمده ام تا با کمک همه شما و ورود صنایع علاقمند بسکتبال گیلان‌ را احیا کنیم.
وی خاطرنشان کرد : تمام دغدغه های شما را با مطالعه عملکردها و اساسنامه ها می شناسم و برای‌ آسیب شناسی و حل آن از همه شما مدد می جویم ، اولین اولویت حضور در لیگ است ، در ادامه حضور پایگاههای قهرمانی در سراسر استان را فعال خواهیم کرد و بسکتبال را در تمام شهرها فراگیر و معرفی می کنیم .
دکتر رفیعی خبر از تعامل با شهرداری داد و اظهار کرد : برای گام اول تعامل با شهرداری صورت گرفته و ۵۵ محله رشت و دو پارک بانوان  با حمایت ما و کمک شهرداری صاحب سایت بسکتبال خواهند شد.

در ادامه سرپرست هیئت بسکتبال گیلان از تمامی نخبه ها ، فعالان ، صاحب نظران و پیشکسوتان طلب یاری کرد تا بتوانیم دوباره به  تمام ایران اعلام کنیم گیلان مهد بسکتبال است .

یاد آور می شوم آقای دکتر رفیعی با تمجید از راکعی ریاست اسبق هیئت بسکتبال و تشکر از زحمات ایشان افزود ایشان همچنان یار و‌ همراه ما خواهند بود .




Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna