جمعه 10 فروردین 1403

حمیدرضارحیم زاده موج برنا- از سری مسابقات لیگ قهرمانی بسکتبال مردان گیلان جام استاد هادی آمیغ تیمهای کاوه رودسر و آرنا رشت روز دوشنبه ۲۹ خرداد در سالن جنیدی رودسر به مصاف هم رفتند.
روند پیگیری این جام در ماه مبارک رمضان نقطه عطفی بود تا هیئت بسکتبال بتواند برگزار کننده رسمی مسابقات باشد، هرچند در دیدارهای قبل با توجه به فاصله کم اذان تا شروع مسابقه و روزه دار بودن داوران و بعضا بازیکنان در شروع مسابقه اختلال ایجاد می شد، که تیم شایسته و منظم و البته قانونمدار کاوه رودسر در دیدار آن شب قبل از شروع مسابقه با یک غافل گیری و پذیرایی شایسته روح میهمان نوازی را  به نمایش گذاشت و اخلاق به پیروزی نشست .
شاد سرپرست تیم آرنا در این خصوص گفت: پذیرایی از داوران شاید مرسوم باشد اما پذیرایی از تیم و همراهان یک اتفاق نادر و خوش آیند بود و بنده به نمایندگی از سوی باشگاه از این همت و پیگیری صمیمانه سپاسگزارم .
 ابراهیم گل آرا ناظر این دیدار و رئیس کمیته داوران و مسابقات هم ضمن تمجید از این حرکت گفت : بنده در تمام دیدارهای سراسر استان حاضرم و داوران نوبتی در مسابقات حضور دارند ، در طی این ایام مسابقات زیادی برگزار شد و‌تیمها بر اساس ظرفیتها با داوران همکاری دارند اما حرکت کاوه نشان از این بود که براستی خانواده هستیم و آنها به عنوان عضوی از خانواده پذیرای ما و تیم‌میهمان شدند .
یاد آور می شوم این دیدار یکی از بهترین بازیهای انجام شده بود  و در طول مسابقه علی رغم خلق صحنه های مهیج و خلاقانه بسکتبال با آرامش خاصی به پایان رسید و نهایتا پس از ۴ کوارتر تلاش دو تیم ،‌کاوه رودسر با نتیجه 59  بر 53 به پیروزی دست یافت .

ابراهیم گل آرا ناظر این دیدار با کمک سید رضا مقیمی سرداور و هومن زرافشان و محمد شمالی داوراول و دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna