شنبه 1 اردیبهشت 1403

رحیم زاده موج برنا - دکتر محمد رفیعی که چند روزی است سکان هدایت هیت بسکتبال استان گیلان را بر عهده گرفته است عصر دیروز دوشنبه ۲۹ خرداد در مصاحبه با خبرنگار موج برنا در ضیافت افطاری که به میزبانی هیئت بسکتبال انزلی با حضور نمایندگان تیمها ، رئوسای هیئتهای شهرستانها برگزار شد ، پس از شنیدن سخنان حاضران در خصوص جذب حمایت کنندگان مالی ، پایگاههای استعدادیابی اعلام کرد :

در اولین بخش سخنانم باید بگویم پس از قبول این سمت اساس نامه هیئت و فدراسیون بسکتبال را مطالعه کرده ام، در خصوص دغدغه ها و مشکلات بسکتبال و ورزشکاران مطلع هستم ، بنابراین با عنایت به شناخت تمامی مشکلات پا به میدان نهادم و تصمیم دارم با کمک همه اهالی بسکتبال ، معضلات این رشته دانشگاهی را ریشه ای حل کنیم .

سرپرست هیئت بسکتبال گیلان گفت :  در اولین گام همگانی شدن این رشته را مد نظر داریم و طبق هماهنگی های انجام شده با شهرداری رشت در پنج محله قرار است از سایتها و تخته های بسکتبال مدد بگیریم و در یک فراخوان چند  شهر دیگر هم در حال رایزنی با شهرداریهای شهرشان هستند .

محمد رفیعی افزود : تیم داری در لیگهای بانوان و آقایان هدف اصلی است و به دنبال تحقق آن هستیم .

دکتر محمد رفیعی رئیس جدید هیت بسکتبال گیلان در خصوص تیم داری در گیلان هم خاطرنشان شد :

در چند روز اخیر با مطالعه ظرفیتهای بازیکنان و مربیان در گیلان چه در سطح داخلی و چه ملی و بین المللی به این نتیجه رسیده ام که تمام امکانات برای حضوری قدرتمند وجود دارد و این راه با یک برنامه ریزی دقیق و مدون و جذب حمایت کننده مالی میسر خواهد شد و برای پوشش این ظرفیت هم مسرانه تلاش خواهم کرد

وی در پایان گفت : در نهایت اینکه باید بسکتبال  گیلان را به سالهای نه چندان دور باز گردانیم و از این رو با شعار« گیلان شهر بسکتبال » با جدیت تلاش خواهیم کرد




Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna