جمعه 31 فروردین 1403

موج برنا - حاج محمد محمودیان که همیشه شهر را درچهار  بافت اصلی می بیند، کمر بند قدیم ، کمربند جدید و مرکزی و البته حاشیه نشینانی که به با بیان رهبر و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران به عنوان کوخ نشین یاد شده ، کوخ نشینانی که صاحبان اصلی این انقلاب هستند و بنا به فرموده ایشان وظیفه همه ماست به این قشر توجه بیشتری صورت گیرد .

محمودیان با بیان این مطلب که شهر متعلق به تمامی ساکنین آن است و باید از حقوق یکسان بهره مند شوند، افزود : انتخاب محله در شرایط مختلف با بضاعت و تمکن مالی انتخاب ما خواهد بود ، اما حاشیه نشینان با توجه به بضاعت خود و رهایی از بند اجاره نشینی مبادرت به حاشیه نشینی می کنند و وظیفه ما خواهد بود ، به بیان این تقاضا پرداختم و این موضوع تبدیل به دغدغه بنده شد و مثل تمام اموری که تصمیم به اجرا می گرفتم و تا پایان کار پیگیری می کردم   تا به نتیجه برسد و اینبار هم برای تحقق این امر مسرانه پیگیر بود .

اردیبهشت سال گذشته و در یک همایش انتخاباتی در ستاد مهندس کوچکی نژاد نماینده محترم مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی ، رسما از ایشان خواستم تا بنده را با پیگیری خواسته های حاشیه نشینان رو سفید کنند و امروز خداوند منان را شاکرم که با همت تا در تامین حقوق شهروندی و تحقق حداقهای حقوق شهرنشینی آنها دفاع کنیم و بر آورده سازیم . در حال حاضر 8000 خانوار در شهر رشت در این بافت زندگی می کنند که تک تک این اهالی با این مشکلات ایام سپری می کردند .

مدتها بود که در مراجعات و و تقاضای مردمی بحث خانه های نسقی حاشیه شهربیان می شد و تبدیل به معظلی شده بود . در کنار مصایب و مشکلات پیشه رو در خصوص معابر و آسفالت و آب و فاضلاب ، بحث اسناد مالکیت دغدغه های دیگر این محلات بود اما در بخش آب و برق و گاز و دریافت کنتور و مجوز استفاده از این امکانات سالها بود که تبدیل به کابوس اهالی این مناطق یاد می شد . براین اساس در تمامی مراجعاتم به دوستان صاحب مسند مهندس جبار کوچکی نژاد و البته با حمایت و پیگیری دیگر نمایندگان بنده در مقابل دوستانی که قول داده بودم روسفید شدم .

اینجانب محمد محمودیان و تمامی حاشیه نشینانی که سالها در انتظار این لایحه بودند در ماه مبارک رمضان ، ماه نزول رحمت و برکت گواه همت و پیگیری مهندس جبار کوچکی نژاد خواهیم بود وخداوند منان را به دلیل پیگری و به ثمر نشستن این طرح شاکریم و ضمن تقدیر و تشکر از مهندس جبار کوچکی نژاد و آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان و دیگر نمایندگان شهرمان ، امیدواریم در راه خدمت به خلق خدا موفق و سربلند باشند .          
                                                                                

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna