شنبه 1 اردیبهشت 1403

موج برنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت:‌ برخورد جدی با برهم‌زنندگان نظم عمومی جدی‌ترین مطالبه شهروندان از پلیس ظرف روزهای گذشته بوده است.  
سرهنگ "محمدرضا محمدی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ضمن تبريك حماسه بزرگ و مشاركت حداكثري مردم استان در انتخابات،  با بیان اینکه بعد از اعلام نتایج، تعدادي از رانندگان با ایجادترافیک تصنعی و آلودگی صوتي نظم عمومی را با اخلال مواجه کرده‌اند، گفت:‌  برخورد قاطع  با برهم‌زنندگان نظم عمومی جدی‌ترین مطالبه شهروندان از پلیس ظرف روزهای گذشته بوده است.  
این مقام انتظامی با اشاره به ایجاد کارناوال های خیابانی  و دور دور با خودرو به بهانه انتخابات،تصریح کرد:‌ حقوق شهروندان نباید به واسطه رفتارهای ناهنجار در خیابان‌ها پایمال شود.  
وی با تاکید بر حضور حداکثری نیروهای پلیس برای برخورد با هر گونه نابسامانی ترافیکی و انتظامی، خاطرنشان کرد: همه رانندگان خاطی که در جهت بر هم زدن نظم عمومی و تضییع حقوق شهروندی خركت كنند، شناسایی و با دستور قضايي احضار خواهند شد.  
وي با اعلام اينكه در شب هاي گذشته 118 دستگاه خودروي هنجار شكن شناسايي و ضمن اعمال قانون، به مقام قضايي معرفي شده اند، بيان داشت: روند قانوني برخورد با خودروهاي مذكور در دست اقدام است.  
سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه پلیس راهور در اعمال قانون رانندگان متخلف و اخلالگر صریح و قاطع خواهد بود، تصریح کرد:‌ پلیس راهور دستور قضايي را براي برخورد با اين راننده ها اخذ كرده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اشاره به جریمه 70 هزار تومانی خودروهایی که تولید صدای ناهنجار و بوق‌های مکرر می‌کنند، بیان داشت:‌هر گونه اقدام برای آویزان شدن سرنشين از خودرو  نیز 50 هزار تومان جریمه در پی خواهد داشت.  
سرهنگ محمدی با تاکید بر اینکه مسدود کردن مسیر آمبولانس‌ها و خودروهای آتش‌نشانی و ایجاد همهمه و ازدحام در خیابان‌ها  در شان مردم ولایتمدار و بافرهنگ استان گیلان نیست و تهدیدی بزرگ علیه سلامت شهروندان است، از همه مردم و رانندکان خواست با رعایت قانون، نظم و اخلاق، از بروز ناهنجاری در خیابان ها پرهيز كنند. 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna