شنبه 1 اردیبهشت 1403

موج برنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت:‌ پلیس با رانندگانی که ترافیک تصنعی و آلودگی صوتی ایجاد کنند، بر اساس قانون برخورد می شود.

 سرهنگ محمدرضا محمدی با تبریک حماسه بزرگ و مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات اظهار کرد: بعد از اعلام نتایج، تعدادی از رانندگان با ایجاد ترافیک تصنعی و آلودگی صوتی نظم عمومی را با اخلال مواجه کرده‌اند و برخورد قاطع با برهم‌زنندگان نظم عمومی، جدی‌ترین مطالبه شهروندان از پلیس طی روزهای گذشته بوده است.

وی با اشاره به ایجاد کارناوال های خیابانی و دور دور با خودرو به بهانه انتخابات تصریح کرد:‌ حقوق شهروندان نباید به واسطه رفتارهای ناهنجار در خیابان‌ها پایمال شود.
سرهنگ محمدی با تاکید بر حضور حداکثری نیروهای پلیس برای برخورد با هرگونه نابسامانی ترافیکی و انتظامی خاطرنشان کرد: همه رانندگان خاطی که در جهت بر هم زدن نظم عمومی و تضییع حقوق شهروندی حرکت کنند، شناسایی و با دستور قضایی احضار خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه پلیس راهور در اعمال قانون رانندگان متخلف و اخلال گر صریح و قاطع است، تصریح کرد:‌ پلیس راهور دستور قضایی را برای برخورد با این راننده ها اخذ کرده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اشاره به جریمه 70 هزار تومانی خودروهایی که تولید صدای ناهنجار و بوق‌های مکرر می‌کنند، بیان داشت: ‌هرگونه اقدام برای آویزان شدن سرنشین از خودرو نیز 50 هزار تومان جریمه دارد.
سرهنگ محمدی گفت: مسدود کردن مسیر آمبولانس‌ها و خودروهای آتش‌نشانی و ایجاد همهمه و ازدحام در خیابان‌ها ، در شأن مردم ولایتمدار و بافرهنگ استان گیلان نیست و تهدیدی بزرگ علیه سلامت شهروندان است.
وی از همه مردم و رانندگان خواست با رعایت قانون، نظم و اخلاق، از بروز ناهنجاری در خیابان ها پرهیز کنند.
رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام حسن روحانی نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نیز روز گذشته (یکشنبه) گفت که تنها برنامه رسمی این ستاد برای برپایی جشن پیروزی، مراسم امروز (دوشنبه اول خردادماه) در ورزشگاه عضدی رشت است و از همگان خواست برای حفظ آرامش ، سهولت تردد مردم و جلوگیری از مزاحمت ها و سوءاستفاده های احتمالی ، از حضور در خیابان ها و معابر برای برپایی جشن انتخاباتی خودداری کنند. سید احمد حسینی اضافه کرد که سهولت تردد مردم و حفظ امنیت و آرامش در استان، مهمترین و نخستین اولویت است و بر همین مبنا ، جشن رسمی شکرانه حضور را امروز در مجموعه ورزشی شهید عضدی برگزار می کنیم.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna