پنج شنبه 9 فروردین 1403

موج برنا - رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت: آماده واگذاری تیم فوتبال سپیدرود رشت هستیم.

قربانعلی الماس خاله افزود: هر شخص حقیقی و یا حقوقی که واجد شرایط و دارای صلاحیت باشد و توان مالی مناسبی نیز داشته باشد ، می تواند برای خریداری امتیاز باشگاه سپیدرود رشت اقدام کند.
وی اظهار کرد: البته با وجود اینکه شهردار و شورای شهر رشت کمک مادی به این تیم داشته اند ، شهرداری رشت در اولویت قرار دارد و اگر اعضای شواری شهر تمایل داشته باشند ، می توانند برای دراختیار گرفتن این تیم پرطرفدار اقدام کنند.
وی ادامه داد: از مهر ماه سال گذشته بنا به دستور اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، ما تیم سپیدرود رشت را دراختیار گرفتیم که در آن زمان این تیم شرایط مناسبی نداشت.
رئیس هیات فوتبال گیلان بیان کرد: البته با تلاش، همت و پشتکار کادر فنی و بازیکنان این تیم و همچنین حمایت مسئولان ارشد استان گیلان ، خوشبختانه تیم فوتبال سپیدرود رشت نتایج بسیار خوبی کسب کرد و به رقابت های لیگ برتر صعود کرد.
الماس خاله اضافه کرد: علی نظرمحمدی سرمربی این تیم نیز در این مدت زحمات زیادی کشید و علاوه بر هدایت فنی ، در جذب کمک مالی نیز قدم های بسیار خوبی برداشت و توانست از یک فرد چهار میلیارد و 500 میلیون ریال و از فرد دیگری نیز یک میلیارد ریال کمک مالی بگیرد.
وی در ادامه گفت: امیدواریم که بزودی وضعیت مدیریتی و مالکیتی این تیم مشخص شود تا تیم سپیدرود رشت بتواند با قدرت در رقابت های لیگ برتر حضور یابد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که در رقابت های لیگ دسته اول حضور داشت، با کسب رتبه دوم این مسابقات ، به همراه تیم پارس جنوبی جم به لیگ برتر صعود کرد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna