سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

موج برنا - مهرداد بردبار طاهرگورابی فزود: هر میزان که مردم مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشند، اقتدار دولت و حاکمیت در عرصه بین المللی بیشتر به چشم می آید.
وی حضور حداکثری در انتخابات را در تقویت بنیه دفاعی و ملی هر کشور موثر دانست و اظهار کرد: مشارکت گسترده و باشکوه مردم در انتخابات، به جهانیان نشان می دهد که مردم نظام را قبول دارند و برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، همیشه در صحنه هستند.
بردبار طاهرگورابی بیان کرد: انتخابات، فرصت مغتنمی است که دولت ها در اختیار ملت ها قرار می دهند تا بتوانند با آگاهی و شناخت، افرادی اصلح را برای مدیریت اجرایی کشور انتخاب کنند، بنابراین بایستی این فرصت را قدر بدانیم و در انتخاب اصلح دقت کنیم.
این استاد دانشگاه پیام نور استان گیلان انتخاب فرد اصلح و کارآمد را در روند توسعه کشور موثر دانست و اظهار کرد: هر قدر فردی متخصص تر ، متعهدتر و با تدبیرتر باشد ، در روند توسعه کشور تاثیرگذارتر هستند.
وی در رابطه با ضررهای ناشی از عدم مشارکت مردم در انتخابات بیان داشت: عدم مشارکت حداکثری مردم موجب می شود کسانی وارد مدیریت اجرایی کشور شوند که توان و ظرفیت های لازم را نداشته باشند که این مهم به ضرر حاکمیت و مردم است.
بردبار طاهرگورابی با بیان اهمیت انتخاب افراد کارآمد و اصلح تصریح کرد: انتخاب نامزد توانمند و اصلح برای سکانداری مدیریت اجرایی کشور، موجب توسعه و بهبود وضعیت اقتصادی کشور می شود بنابراین همه بایستی در گزینش دقت کنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم برای انتخاب درست بایستی به حرف ها و برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری برای توسعه کشور به خوبی گوش کنند تا بتوانند فردی توانمند را برگزینند.
این استاد دانشگاه پیام نور استان گیلان بیان کرد: همه با هم، باید در انتخابات 29 اردیبهشت برای انتخاب رئیس جمهوری توانمند و متخصص پای صندوق های اخذ رای حاضر شویم و با سپردن چهار سال مدیریت اجرایی کشور به فردی کارآمد، کشور را در مسیر توسعه قرار دهیم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان، جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna