سه شنبه 28 فروردین 1403

به گزارش موج برنا  - در متن این پیام آمده است :

سوم شعبان المعظم در تاریخ پر افتخار جهان اسلام یاد آور ولادت سرور آزادگان جهان،میوه دل زهرای اطهر(س)حضرت امام حسین علیه اسلام است.
یادآور رشادت‌های آن حضرت در دشت کربلا و روز عاشوراست، حرکتی عظیم که با اتکا به پیشینه‌ای معنوی و حماسی، باعث شد تا اسلام و شیعه در عصر حاضر در عرصه جهانی متعالی بماند.
سوم شعبان روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزش های متعالی اسلامی است که به عنوان الگوی کارآمد و مردمی با کارنامه ای درخشان و پرافتخار در عرصه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و نقش محوری آن در دفاع از ارزش ها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا می کند.

ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسین (ع)، روز پاسدار را که با الهام از مکتب رسول الله (ص) درس عزت و کرامت آموختند و با تاسی از نهضت عاشورا و با درک درست و دقیق از مقتضیات فراروی انقلاب و میهن اسلامی همواره در صحنه مأموریت‌های خود حضوری به موقع، موفق و فداکارانه داشته اندتبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)، از درگاه ایزد منان خواستارم.

 

                                               حاج محمد محمودیان                                         مهندس مهدی نوری هریس

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna